اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

لزوم حل و فصل مشکلات اجتماعی طرح سد خرسان3

فرماندار لردگان گفت: با توجه اینکه طرح سد خرسان3 از مدت‌ها قبل طراحی شده و طرح ملی است لذا باید مشکلات اجتماعی آن توسط بخشدار رودشت و فرمانداری و دیگر دستگاه‌های امنیتی برطرف شود.

لزوم حل و فصل مشکلات اجتماعی طرح سد خرسان3

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، منصور کریم‌زاده امروز در جلسه بررسی مشکلات اجرایی سد خرسان۳ که با حضور معاون اجرائی و مدیر حقوقی طرح در فرمانداری لردگان برگزار شد، گفت: با توجه اینکه طرح سد خرسان۳ از مدت‌ها قبل طراحی شده و در حال اجراست و این طرح ملی و سرمایه کشوری است لذا بایستی مشکلات اجتماعی آن توسط بخشدار رودشت و فرمانداری و دیگر دستگاه‌های امنیتی برطرف شود.

فرماندار لردگان ادامه داد: ما این آمادگی را داریم تا همکاری لازم را در اجرای این طرح داشته باشیم زیرا اشتغال و سرمایه منطقه را تامین می‌کند.

در ادامه جلسه محسن حیدری، معاون اجرایی طرح خرسان۳ گفت: ما تابع دستورالعمل‌هایی هستیم که از سوی وزیر نیرو به ما ابلاغ می‌شود و در راستای ایجاد اشتغال در این طرح اولویت ما به ترتیب منطقه، شهرستان و استان و در ادامه سایر استان‌های ذی‌نفع مثل استان کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان‌های کشور است.

وی افزود: این طرح در ۴۵ کیلومتری جنوب شرق شهر لردگان در بالادست سد کارون۳ و بر روی شاخه خرسان در مجاورت روستای طلایه واقع شده است و تاکنون در کل ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

حیدری اضافه کرد: نوع سد بتنی دو قوسی با ارتفاع از پی ۱۹۵ متر با طول تاج ۴۷۰ متر و عرض تاج ۶ متر و تراز تاج یک‌هزار و ۴۴۰ متر از سطح و ارتفاع فرازبند ۴۴ متر و تونل انحرافی ۷۷۰ متر با قطر ۵.۱۲ متر و با حجم مخزن در تراز نرمال یک‌هزار و ۱۳۸ میلیون متر مکعب ساخته می‌شود.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول