اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

معرفی 800 متقاضی وام 200 میلیونی مسکن روستایی به بانک

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امسال سهمیه ساخت مسکن روستایی در استان سه هزار و 500 واحد است، گفت: تاکنون 800 متقاضی تسهیلات 200 میلیون تومانی برای ساخت مسکن روستایی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

معرفی 800 متقاضی وام 200 میلیونی مسکن روستایی به بانک

مهدی مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه امسال سهمیه ساخت مسکن روستایی در چهارمحال و بختیاری سه هزار و ۵۰۰ واحد است، گفت: تاکنون ۸۰۰ متقاضی تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی برای ساخت مسکن روستایی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تاکنون بانک‌های کشاورزی، سپه، تجارت و پست بانک به منظور پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی معرفی شده‌ است.

وی افزود: یکی از مشکلات عمده ما در این حوزه پراکندگی بانک‌های عامل و تعداد متقاضیان است چرا که به طور مثال در لردگان بانک تجارت وجود ندارد.

مرادی اضافه کرد: در حال پیگیری هستیم تا تعداد بانک‌های عامل را افزایش دهیم و پیش‌بینی می‌کنیم این مشکل تا پایان ماه جاری حل شود.

وی عنوان کرد: تلاش می‌کنیم تا پایان سال اقدامات معرفی به بانک و عقد قرارداد تسهیلات ۲۰۰ میلیونی ساخت مسکن روستایی به متقاضیان انجام و با گرم شدن هوا عملیات ساخت و ساز آغاز شود.

پایان پیام/ ۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول