اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تعاونی‌های سهام عدالت پس از 8 سال جان می‌گیرد

مدیرکل تعاونی‌های خدماتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به فراموش شدن ۸ ساله‌ تعاونی‌های سهام عدالت گفت: مجامع این تعاونی‌ها باید به‌روزرسانی شود و برای برگزاری مجامع آن‌ها اعتباری به استان‌ها تخصیص دادیم.

تعاونی‌های سهام عدالت پس از 8 سال جان می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جعفر امیرآبادی‌زاده صبح امروز در جلسه با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در سفر به استان و بازدیدهایی که انجام شد برخی مشکلات در صحنه و برخی در مکاتبات آتی حل خواهد شد.

مدیرکل تعاونی‌های خدماتی وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی ادامه داد: بین ۲۰ تا ۲۵ درصد تولیدات تعاونی‌ها صادر می‌شود و باید صادرات تعاونی‌های استان نیز به کمک اتاق بازرگانی ایران افزایش پیدا کند، همچنین کار خوبی که در تدوین سند زیست‌بوم تعاون استان در حال انجام است باید مورد توجه قرار گیرد.

از ظرفیت تعاونی‌های فراگیر ملی برای فقرزدایی در چهارمحال و بختیاری استفاده شود

وی عنوان کرد: از ظرفیت تعاونی‌های فراگیر ملی که برای فقر‌زدایی تشکیل شده‌اند و ۷۰ درصد اعضای آن از دهک‌های پایین هستند باید استفاده کرد، همچنین تعاونی‌های شهرستانی که نیم درصد اعضای شهرستان عضو آن هستند ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه‌ شهرستانی است که فعلاً فقط یکی در خانمیرزا تأسیس شده‌است.

امیرآبادی‌زاده با اشاره به فراموش شدن هشت ساله‌ تعاونی‌های سهام عدالت تشریح کرد: مجامع این تعاونی‌ها باید به‌روزرسانی شوند و برای برگزاری مجامع آن‌ها اعتباری به استان تخصیص دادیم.

مدیرکل تعاونی‌های خدماتی وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی در ادامه با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام اظهار داشت: مشکلات این پروژه‌ها یا در بحث منابع اعتباری یا مشکل قراردادهای واگذاری است که سعی شد در حل آن‌ها تسریع شود.

امیرآبادی‌زاده در پایان گفت: در بحث نیروی انسانی در اداره‌‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کمبود داریم و باید بتوانیم این مشکل را با برنامه‌ریزی حل کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول