اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

حکم شهردار شهرکرد در انتظار تایید وزارت کشور و هیئت تطبیق

رییس شورای اسلامی شهرکرد گفت: نامه و مدارک مرتبط با شهردار منتخب برای طی مراحل قانونی، بررسی و استعلامات به وزارت کشور و هیئت تطبیق ارسال شده اما تا کنون پاسخی دریافت نشده است.

حکم شهردار شهرکرد در انتظار تایید وزارت کشور و هیئت تطبیق

مصطفی حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر ۲۳ مردادماه محمدحسین واحدیان را به عنوان شهردار شهرکرد انتخاب کردند، گفت: مصوبه شورا و مدارک مرتبط به هیات تطبیق مصوبات فرمانداری شهرستان شهرکرد ارجاع شده و هنوز هیچ تصمیمی در خصوص مصوبه شورا اتخاذ نشده است.

رییس شورای اسلامی شهرکرد افزود: قانون اینگونه تعیین کرده است که شورای شهر مراکز استان‌ها مستقیماً شهردار انتخابی خود را به وزارت کشور و هیئت تطبیق استان اعلام کند چرا که حکم شهردار مرکز استان‌ها از طرف وزیر کشور برابر یک روند قانونی و اداری صادر خواهد شد.

حیدری افزود: نامه و مدارک مرتبط با شهردار منتخب برای طی مراحل قانونی، بررسی و استعلامات به وزارت کشور و هیئت تطبیق ارسال شده اما تا کنون پاسخی دریافت نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد اظهار داشت: از سابقه کار و توانایی‌های شهردار منتخب، مطمئن هستیم، امیدواریم کارها به خوبی پیش برود و در آینده شاهد یک هم‌افزایی در راستای رفع مشکلات شهرکرد خواهیم بود.

وی در پایان اظهار کرد: امیدوارم مدیریت شهری شهرکرد در مسیر تحول و تحقق توسعه پایدار گام برداشته و شاهد پیوندی مستحکم میان شهرداری و مردم باشیم.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول