اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تازه‌ترین برنامه‌های درمانی بنیادشهید و امور ایثارگران برای جامعه هدف

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در نظر داریم برنامه‌هایی از قبیل تداوم بیمه تکمیلی، ارائه خدمات بستری و سرپایی به ایثارگران را به عنوان برنامه‌های اصلی در سال جاری به جامعه هدف خود ارائه دهد.

تازه‌ترین برنامه‌های درمانی بنیادشهید و امور ایثارگران برای جامعه هدف

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالرضا عباسپور امروز و در آستانه سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری به عنوان نماینده تام‌الاختیار معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در اداره‌کل استان حاضر شد.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع خبرنگاران گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در نظر دارد برنامه‌هایی از قبیل تداوم بیمه تکمیلی، ارائه خدمات بستری و سرپایی به ایثارگران، آموزش جانبازان و همسران جانبازان شیمیایی، جانبازان اعصاب و روان و جانبازان نخاعی و تشکیل پرونده سلامت الکترونیک را به عنوان برنامه‌های اصلی در سال جاری به جامعه هدف خود ارائه دهد.

وی افزود: همچنین تشکیل اردوی‌های خاص برای جانبازان و خانواده‌ها، هماهنگی برای مراقبت در منزل از بیماران صعب‌العلاج، برگزاری تشکل‌های ایثارگری و نشست‌های مشورتی و افزایش تخت‌های بیمارستانی ویژه بیماران روانپزشکی از یک هزار به ۷ هزار و تخت‌های ژنرال از ۲هزار به ۷ هزار در دستور کار است.

نماینده تام‌الاختیار معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان ایجاد خانواده‌های ایثار در ۱۰ استان به خصوص برای والدین شهدا و درمان از راه دور ویژه گروه‌های خاص ایثارگری را از دیگر برنامه‌های درمانی این سازمان برای جامعه هدف خود برشمرد.

 انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول