اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آتش‌نشانان در چهارشنبه آخر سال به حالت آماده‌باش درآمدند

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد از حضور آتش‌نشانان در شب چهارشنبه آخر سال در همه نقاط پرتردد و شلوغ شهر خبر داد و گفت: این طرح تا پایان تعطیلات نوروز با ۲۰ اکیپ در ۵ ایستگاه ادامه خواهد داشت.

آتش‌نشانان در چهارشنبه آخر سال به حالت آماده‌باش درآمدند

عنایت‌الله راهنورد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به آمادگی کامل آتش‌نشانی برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه‌ آخر سال، گفت: آتش‌نشانان در شب چهارشنبه آخر سال در همه نقاط پرتردد و شلوغ شهر حضور دارند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد انجام اقدامات فرهنگی و اطلاع‌رسانی مناسب را یکی از راهکارهای کاهش حوادث در چهارشنبه آخر سال دانست و افزود: آگاهی و آموزش شهروندان می‌تواند حوادث چهارشنبه سوری را به حد چشمگیری کاهش دهد بنابراین بنرهای پیام ایمنی با موضوع چهارشنبه‌ آخر سال در سطح شهر نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه هرساله با خطرات روزهای چهارشنبه‌ آخر سال مواجه بودیم اما امروز دشمنی خطرناک‌تر به نام کرونا در کمین ماست، بیان کرد: از شهروندان خواستاریم تا با رعایت نکات ایمنی نسبت به فرهنگ‌سازی و جلوگیری از بروز حوادث، کمک ویژه داشته باشند و زحمات نیروهای خدوم سازمان آتش‌نشانی و کادر درمان را کاهش دهند.

راهنورد با بیان اینکه ۲۰ اکیپ در ۵ ایستگاه به صورت آماده‌باش کامل هستند، افزود: امیدواریم با کمک شهروندان چهارشنبه‌ آخر سال ایمن و بی‌خطری را پشت سر گذاشته و نوروز سال ۱۴۰۱ را با آرامش آغاز کنیم.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول