اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برخورد سریع و قانونی با هرگونه اخلال در بازار شب عید/ تعزیرات از 14 اسفند نظارت را آغاز می‌کند

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید نوروز در دو مرحله ۱۴ تا ۲۹ اسفند و یکم تا ۱۳ فروردین در دستور کار قرار می‌گیرد و همچنین شعب کشیک در ساعات غیراداری علاوه بر بازرسی نیز به پرونده‌های متشکله رسیدگی می‌کنند.

برخورد سریع و قانونی با هرگونه اخلال در بازار شب عید/ تعزیرات از 14 اسفند نظارت را آغاز می‌کند

محمدرضا عمرون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص بازرسی از بازار شب عید گفت: از تمام ظرفیت‌های موجود برای اجرای سیاست‌های دولت مبنی بر لزوم هماهنگی با دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی و نظارتی برای تنظیم و ثبات بازار استفاده می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری افزود: این بازرسی‌ها با رویکرد پیشگیری و بازدارندگی از وقوع تخلفات، با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایان سال برای خرید مایحتاج، ضرورت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات و حمایت از فضای کسب و کار در برابر التهابات کاذب و حضور حداکثری جهت برخورد قانونی با عوامل اخلال در نظم بازار انجام می‌شود.

 عمرون بیان داشت: رسیدگی سریع و قانونی به تخلفات موجود در کوتاهترین زمان ممکن و در نهایت با هدف حمایت و حفظ حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان انجام می‌شود.

 وی بیان داشت: اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید نوروز در دو مرحله ۱۴ تا ۲۹ اسفند و  یکم تا ۱۳ فروردین در دستور کار قرار می‌گیرد و همچنین شعب کشیک در ساعات غیراداری علاوه بر بازرسی نیز به پرونده‌های متشکله رسیدگی می‌کنند.

عمرون با بیان اینکه همکاران این اداره آمادگی کامل دارند در گشت‌های مشترک در سطح بازار حاضر و در صورت وقوع تخلف احتمالی با متخلفین در اسرع وقت برخورد قانونی انجام دهند، خطاب به دیگر دستگاه‌های مرتبط با نظارت بر بازار، گفت: به منظور هماهنگی بیشتر جهت اجرای مطلوب‌تر شایسته است برنامه زمانبندی گشت‌های نظارت و بازرسی خود را در اسرع وقت در اختیار این اداره قرار دهید. 

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول