اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پرداخت تسهیلات 350 میلیون تومانی مسکن در شهرکرد

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز ساخت یک هزار و 612 واحد مسکونی در شهرکرد، گفت: برای هر واحد مسکونی 350 میلیون تومان تسهیلات بانکی در اختیار سازنده قرار می‌گیرد.

پرداخت تسهیلات 350 میلیون تومانی مسکن در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسینعلی مقصودی در حاشیه آیین کلنگ‌زنی یک هزار و ۶۱۲ واحد مسکونی اقدام ملی مسکن در محله منظریه، گفت: براساس زمان‌بندی انجام شده این واحدهای مسکونی در مدت ۲ سال به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای هر واحد مسکونی ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی در اختیار سازنده قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه پیمانکار این واحدها انتخاب شده است و همزمان با ایام الله دهه فجر ساخت آن آغاز می‌شود، افزود: در طرح نهضت ملی مسکن چهارمحال و بختیاری ۴۸ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۲۷ هزار نفر توسط سیستم واجدالشرایط تشخیص داده شده است.

مقصودی اضافه کرد: در شهرکرد ۲۴ هزار نفر ثبت‌نامی داشتیم که از این تعداد ۱۲ هزار و ۶۰۰ نفر دارای شرایط شناخته شده‌اند و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال همه متقاضیان استان پالایش شوند.

انتهای پیام/68024

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول