اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

رونمایی از 2 محصول پژوهشی در حوزه آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با هفته پژوهش از 2 محصول طراحی و ساخت سیستم تصفیه فاضلاب به روش الکترومغناطیسی بدون سازه و با فضای کم و بهینه‌ترین و راهکار جهت کاهش لجن در تصفیه‌خانه‌های فاضلاب رونمایی شد.

رونمایی از 2 محصول پژوهشی در حوزه آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری

مهران قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به برگزاری نمایشگاه مجازی به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه شهرکرد، گفت: در این برنامه از ۲ محصول پژوهشی با عنوان طراحی و ساخت سیستم تصفیه فاضلاب به روش الکترومغناطیسی بدون سازه و با فضای کم و  بهینه‌ترین و اقتصادی‌ترین راهکار جهت کاهش لجن در تصفیه خانه‌های فاضلاب رونمایی شد.

 معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری افزود: این طرح‌های پژوهشی در سطح کشور تأیید و مقرر شده که در این استان  به عنوان پایلوت اجرا و در آینده از طرف شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سایر نقاط دارای قابلیت اجرا معرفی شود.

وی اضافه کرد: نمونه آزمایشگاهی سیستم تصفیه فاضلاب به روش الکترومغناطیسی طراحی و ساخته شده و در آینده در یکی از مراکز جمعیتی ساخته و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

قاسمی عنوان کرد: راهکار کاهش لجن در تصفیه‌خانه‌های فاضلاب هم اکنون در تصفیه‌خانه فاضلاب شهرکرد در حال اجرا است و تا پایان سال هم در تصفیه‌خانه فاضلاب بروجن اجرا می‌شود.

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری  گفت: این پروژه‌ها در قالب طرح‌های پژوهشی با مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان، دانشگاه صنعتی مالک اشتر و دانشگاه اصفهان انجام شده است.

انتهای پیام/68024/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول