اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

وقوع 29 پس‌لرزه در شهرستان کوهرنگ/ گزارشی مبنی بر لزوم ایجاد کمپ‌های اسکان موقت واصل نشده

سرپرست مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به وقوع 29 پس‌لرزه در شهرستان کوهرنگ گفت: بین 30 تا 60درصد به منازل مسکونی آسیب وارد شده اما تاکنون گزارشی مبنی بر لزوم ایجاد کمپ‌های اسکان موقت واصل نشده است.

وقوع 29 پس‌لرزه در شهرستان کوهرنگ/ گزارشی مبنی بر لزوم ایجاد کمپ‌های اسکان موقت واصل نشده

خسرو کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: پس از وقوع زلزله 5.7 ریشتری در ساعت 6 صبح تاکنون 29 پس‌لرزه در شهرستان کوهرنگ به وقوع پیوسته که بزرگترین آن 3.7 ریشتر و کوچکترین آن 2.3 ریشتر بوده است.

سرپرست مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در برخی از نقاط بین 20 تا 60 درصد به منازل مسکونی آسیب وارد شده است اما موردی مبنی بر تخریب کامل منزل مسکونی نداشته‌ایم تنها چند مورد محل نگهداری دام در سطح شهرستان تخریب شده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: تا این لحظه گزارشی مبنی بر لزوم ایجاد کمپ‌های اسکان برای مردم واصل نشده اما تمامی نیروهای امدادی در سطح شهرستان کوهرنگ در حالت آماده‌باش قرار دارند و در صورت لزوم یا اتفاقی مشابه آمادگی ایجاد کمپ اسکان وجود دارد.

کیانی تصریح کرد: در حال حاضر خسارات زیربنایی از جمله به شبکه توزیع آب روستایی، راه‌ها و جاده‌های این شهرستان وارد شده است که در هفته‌های آتی ارزش ریالی خسارات جمع‌بندی خواهد شد.

بستری 11 نفر در مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون تلفاتی نداشته‌ایم فقط 11 نفر مصدوم وجود داشته که در مراکز درمانی بستری شدند اما موارد دیگری هم مصدومیت وجود داشت که به صورت سرپایی مداوا  شدند.

 سرپرست مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: به نظر می‌آید که خطر رفع شده باشد اما با توجه به نزدیکی فصول سرد سال در اسرع وقت برای ترمیم ساختمان‌های آسیب‌دیده باید اقدام شود.

انتهای پیام/68033

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول