اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

220 روستای شهرستان کوهرنگ بر اثر زلزله دچار آسیب شد

فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: روستای «موگویی» در بخش مرکزی، «دوآب صمصامی» از منطقه بیرگان و روستای «لب» از جمله 220 روستایی هستند که دچار خسارت بیشتری شدند.

220 روستای شهرستان کوهرنگ بر اثر زلزله دچار آسیب شد

مرتضی زمانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از شهرکرد گفت: با وجود اینکه کوهرنگ ۲۳ درصد از خاک استان را در بر دارد و دارای ۲۳ روستا و ۹۰۰ کیلومتر جاده روستایی و صعب‌العبور است اما امدادرسانی به منطقه از طریق بالگردهای هوایی در حال انجام است.

فرماندار شهرستان کوهرنگ ادامه داد: خوشبختانه تاکنون هیچ خسارت جانی گزارش نشده و تنها ۱۰ مصدوم بر جای مانده که سریعا به نزدیکترین بیمارستان‌ها منتقل شدند.

وی با بیان اینکه از ساعات اولیه اعلام رخ داد زلزله ستاد پیشگیری و بحران در شهرستان تشکیل شد، افزود: در حال حاضر نیز همه مسئولان استانی از جمله شورای تامین در منطقه حضور دارند و در حال بازدید از مناطق زلزله زده هستند.

وی در پایان با بیان اینکه مساکن روستایی و منابع آبی بیشترین خسارت‌ها را دیدند، اظهار داشت: روستای «موگویی» در بخش مرکزی، «دوآب صمصامی» از منطقه بیرگان و روستای «لب» از جمله از ۲۲۰ روستایی هستند که دچار خسارت شدند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول