اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

عضو شورای شهر: مشکلات منظریه را از راه و شهرسازی پیگیری می‌کنیم

عضو شورای شهر با اشاره به مشکلات موجود منظریه گفت: پیگیری مشکلات منظریه از طریق راه و شهرسازی امری ضروری است و در دستور کار شورا قرار دارد.

عضو شورای شهر: مشکلات منظریه را از راه و شهرسازی پیگیری می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، صبح امروز در حاشیه برگزاری ورزش صبحگاهی، جلسه بررسی مشکلات و معضلات ورزش‌های صبحگاهی و عصرگاهی در محله منظریه شهرکرد، به ویژه مشکلات بانوان ورزشکار با حضور اعضای شورای اسلامی شهرکرد مطرح شد.

فرشاد چراغپور در این جلسه گفت: امیدواریم از سیره ائمه اطهار(ع) به ویژه رفتار کریمانه امام حسن مجتبی(ع) در داشتن سعه صدر، کرامت در زندگی و رفتار اجتماعی بهره‌مند شویم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه شورای ششم گام به گام در حل مشکلات شهری همراه شهروندان است، افزود: امیدوارم نقاط قوت در تمامی نقاط شهر پررنگ‌تر و ورزش‌های همگانی تقویت شوند چرا که توسعه ورزش‌های همگانی نشاط و شادابی را در جامعه گسترش می‌دهد.

 پیگیری مشکلات منظریه توسط راه و شهرسازی ضروری است

چراغپور با اشاره به مشکلات موجود منظریه بیان کرد: پیگیری مشکلات منظریه از طریق راه و شهرسازی امری ضروری است و در دستور کار شورا قرار دارد.

فرهنگ و ورزش جزو پیچیده‌ترین مسائل کاری هستند

ماشاءالله ایزدی نیز در ادامه بیان کرد: موضوع فرهنگ و ورزش جزء پیچیده‌ترین مسائل کاری است چراکه جامعه امروز نیازمند ترویج اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه ما به دنبال خانواده سالم هستیم و خانواده‌های سالم با همسران و مادران سالم رقم می‌خورد، خاطرنشان کرد: ورزش هم جزو عوامل مهم و تاثیرگذار است که به سلامت جسم و روح هر خانواده‌ای تاثیر مثبت دارد.

وی ورزش را امری ضروری عنوان کرد و گفت: فرهنگ ورزشی نیز بسیار مهم است و امیدوارم با همه محدودیت‌هایی که شهرمان دارد در زمینه شاخص‌های مهم و اصلی ورزش قهرمانی و همگانی حرکت جدی و در راستای توسعه این ورزش‌ها حرکتی پایدار ایجاد کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، با بیان اینکه منظریه نسبت به سایر مناطق شهری دیگر نیازمند توجه ویژه‌ است، بیان کرد: امیدوارم با ارائه مسائل آموزشی و... بتوانیم اقدامات فرهنگی و ورزشی و آموزش حقوق شهروندی را تقویت کنیم چراکه مجموعه مدیریت شهری در تلاش است تا رضایت شهروندان فراهم گردد.

یادآوری می‌شود، در پایان توسط اعضای شورای اسلامی شهرکرد به کودکان و نوجوانان ورزشکار بسته‌های تشویقی اهداء گردید.

 انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول