اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دانشکده دامپزشکی و خوابگاه 96 سوئیتی دانشگاه شهرکرد افتتاح شد

به دنبال افتتاح‌ طرح‌های عمرانی در هفته دولت در چهارمحال و بختیاری دانشکده دامپزشکی و خوابگاه ۹۶ سوئیتی ام‌البنین دانشگاه شهرکرد افتتاح شد.

دانشکده دامپزشکی و خوابگاه 96 سوئیتی دانشگاه شهرکرد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، صبح امروز به مناسبت هفته دولت، آیین افتتاح دانشکده دامپزشکی و سرای دانشجویی حضرت ام‌البنین (س) با حضور مسؤولان استان برگزار شد.

اقبال عباسی در این آیین ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مدیران و همراهی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اتفاقات خوبی در استان رخ داده است که اگر با تفکر، تدبیر، دقت و حوصله پیش برویم همه مسائل و مشکلات به مرور زمان حل خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن آرزوی موفقیت برای دولت سیزدهم افزود: دولت‌ها عوض می‌شوند و جریانات سیاسی در طول زمان در حال گذر هستند اما این نظام جمهوری اسلامی است که ماندگار است و با وجود مشکلات زیادی که وجود دارد، هرجایی اتحاد وجود داشته کارها به خوبی پیش رفته است و کنار هم قرار گرفتن همه نهاد‌ها همیشه تاثیرگذار بوده و خواهد بود.

عبور از مشکلات نیازمند کار شبانه‌روزی است

در ادامه احمد راستینه نیز ضمن تشکر از زحمات همه تلاشگران استان گفت: آنچه سبب شکل‌گیری انقلاب اسلامی شده است، سبب رشد، ارتقا و تداوم کشور است و تبعیت از ولایت فقیه، وحدت و همدلی درون کشور، خدمت بی‌منت و کار شبانه‌روزی شاخصه عبور از مشکلات است.

نماینده مردم شهرستان‌های بن، سامان و شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام در استان از جمله ناحیه صنعتی_تخصصی بادام استان اظهار داشت: دانشگاه باید به سمت جذب رشته‌های تخصصی در حوزه فرآوری محصولات بادام حرکت کند، چراکه استان چهارمحال و بختیاری 20 درصد بادام کشور را تولید می‌کند و  این محصول مزیت اصلی استان است و دانشکده کشاورزی دانشگاه شهرکرد باید در این حوزه نقش جدی داشته باشد.

وی ضمن تشکر از مشارکت خیرین خاطرنشان کرد: حوزه‌های پژوهشی و دانشگاهی می‌تواند نقطه اول سرمایه‌گذاری برای رشد و ارتقاء جایگاه علمی استان باشد و لذا از خیّرین استان چهارمحال و بختیاری برای مشارکت در این حوزه‌ها دعوت به همکاری می‌کنیم.

مشارکت خیرین در پروژه‌های عمرانی دانشگاه شهرکرد

سعید کریمی در ادامه گفت: دانشگاه شهرکرد در حال حاضر بالغ بر 8 هزار دانشجو در 200 رشته گرایش در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی، 400 عضو هیئت علمی ثابت، 180 مدرس حق‌التدریس و 300 کارمند دارد و با تلاش جمعی این بزرگواران توانسته‌ایم از جمله دانشگاه‌های تاثیرگذار در سطح ملی و بین‌المللی باشیم.

رئیس دانشگاه شهرکرد با اشاره به مشارکت خیّرین در بعضی از پروژه‌های عمرانی دانشگاه از جمله خوابگاه بنیاد 15 خرداد، خوابگاه حضرت ام البنین(س)، سالن کنفرانس شهید روحی و مشارکت در تکمیل و بهره‌برداری ساختمان نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه شهرکرد عنوان کرد: با اقدامات صورت گرفته در چند سال اخیر مشارکت خیّرین در دانشگاه شهرکرد رو به افزایش است و باید تلاش کنیم حضور خیّرین در دانشگاه شهرکرد پررنگ‌تر شود.

وی ادامه داد: امسال دانشگاه شهرکرد، در هفته دولت، ۲ پروژه عمرانی آماده افتتاح دارد از جمله پروژه دانشکده دامپزشکی است که علی‌رغم مشکلاتی که در مسیر ساخت و تکمیل آن وجود داشت با حمایت استاندار، با هزینه‌ای بالغ بر 32 میلیارد تومان به مساحت ۸ هزار و ۸۰۰ مترمربع تکمیل و آماده افتتاح شد و پروژه دیگر، سرای دانشجویی 96 سوئیتی حضرت ام البنین(س) است که با مشارکت الیاس رئیسی نافچی با وزارت علوم ساخته شد و آماده افتتاح است که می‌تواند گامی موثر در راستای جذب دانشجویان بین‌المللی باشد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول