اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اشتغال‌زایی برای 2500 نفر با اجرای 15 طرح‌ جهش تولید در بخش کشاورزی

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: با بهره‌برداری از پروژه‌های جهش تولید استان در بخش کشاورزی اشتغال ۲ هزار و ۵۰۰ نفر فراهم و ۴ هزار و ۸۰۰ هکتار اراضی شیبدار دیم استان به باغات آبی تبدیل خواهد شد.

اشتغال‌زایی برای 2500 نفر با اجرای 15 طرح‌ جهش تولید در بخش کشاورزی

حسین بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با مساعدت استانداری و سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان، تاکنون اعتباری بالغ بر ۶۱۵ میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های جهش تولید در بخش کشاورزی اختصاص یافته که موجب رشد ۴۸ درصدی اعتبارات تملک دارائی سرمایه‌ای این بخش نسبت به سال 98 شده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه توسعه کشاورزی مولفه اصلی جهش تولید در استان است، افزود: توسعه فعالیت‌های بخش کشاورزی در زمینه دام و طیور، آبزیان، زراعت و باغبانی نقش اساسی در این راستا دارند.

بهرامی ادامه داد: در سال گذشته از مجموع ۴۶ پروژه جهش تولید در استان تعداد ۱۵ پروژه در زمینه توسعه باغات در اراضی شیبدار، توسعه کشت گیاهان دارویی، تامین و انتقال آب به اراضی کشاورزی، اصلاح نژاد دام و توسعه کشت‌های گلخانه‌ای برای سازمان جهاد کشاورزی استان تعریف شد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی پروژه‌های مذکور پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد دارد با بهره‌برداری از پروژه‌های جهش تولید استان در بخش کشاورزی اشتغال ۲ هزار و ۵۰۰ نفر فراهم و ۴ هزار و ۸۰۰ هکتار اراضی شیبدار دیم استان به باغات آبی تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول