اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برنامه‌های تحولی در حوزه حجاب و عفاف در حال تدوین است

دبیر شورای سیاست‌گذاری عفاف و حجاب کشور، گفت: برنامه‌های جدی برای تقویت این حوزه در حال تدوین است تا امسال تحولی در این خصوص ایجاد و خروجی مطلوبی را شاهد باشیم.

برنامه‌های تحولی در حوزه حجاب و عفاف در حال تدوین است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد مهدی رضائیان ظهر امروز در جلسه ستاد راهبردی حجاب و عفاف چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از هفت میلیون نفر از نوجوانان این کشور که عمدتا دختران هستند در فضای لایکی که بیشتر به مسائل جنسی می‌پردازد و باعث بلوغ زودرس و آسیب‌های روانی بسیاری می‌شود فعالیت دارند که باید برای مدیریت فضای مجازی اقدامی صورت پذیرد.

دبیر شورای سیاست‌گذاری عفاف و حجاب کشور ادامه داد: در حال حاضر دشمن تمام سرمایه‌ و ظرفیت‌ خود را برای کمرنگ کردن تدین و حمله به حجاب و عفاف جوانان به کار بسته است لذا باید ظرفیت‌های حاکمیتی و مردمی را در جهت هم‌افزایی در زمینه حجاب و عفاف شناسایی و فعال کرد.

باید با نگاه اعتقادی برای تقویت حجاب و عفاف فعالیت کرد نه نگاه اداری و شغلی

وی با بیان اینکه مسئله حجاب و عفاف مستقیما بر روی جامعه و خانواده ما تاثیرگذار است و باید با نگاه اعتقادی برای تقویت این مهم فعالیت کرد نه نگاه اداری و شغلی اظهار داشت: کارمندان ادارات باید بیش از پیش در زمینه تاثیرگذاری بر خانواده خود در حوزه حجاب و عفاف فعالیت داشته باشند تا سایر مردم جامعه نیز به این مهم توجه کنند.

رضائیان تصریح کرد: باید نظارت بر ادارات و صنوف افزایش یابد و متولیان آن‌ها در خصوص لزوم و مزایای گسترش حجاب و عفاف در جامعه توجیه شوند و با متخلفان در این حوزه برخورد جدی صورت پذیرد.

  وی اضافه کرد: با وجود مشکلاتی که وجود دارد، باید امیدوارانه و در حد توان، کار خود را دنبال کنیم، زیرا مسئله عفاف و حجاب تکلیف دینی و شرعی بوده و لازم است اقداماتی جدی در این زمینه صورت گیرد.

دبیر شورای سیاست‌گذاری عفاف و حجاب کشور، خاطرنشان کرد: برنامه‌های جدی برای تقویت این حوزه در حال تدوین است تا امسال تحولی در این خصوص صورت پذیرفته و خروجی مطلوبی را شاهد باشیم.

وی اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری به دلیل بافت فرهنگی، اجتماعی و دینی قوی نسبت سایر استان‌ها وضعیت مطلوبی در حوزه عفاف و حجاب دارد و امیدواریم با همتی که از مدیران و دغدغه‌مندان این حوزه مشاهده می‌شود امسال تحولی در زمینه تقویت این حوزه صورت پذیرد.

انتهای پیام/68033

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول