اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

رقابت ۸ هزار و ۷۵۲ دانش‌آموز کنکوری در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: کنکور سراسری در استان با رقابت ۸ هزار و ۷۵۲ دانش‌آموز و در 64 حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

رقابت ۸ هزار و ۷۵۲ دانش‌آموز کنکوری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرحناز قائدامینی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری از افزایش تعداد حوزه‌های برگزاری آزمون کنکور سراسری در جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در رابطه با برگزاری آزمون کنکور سراسری گفت: کنکور سراسری 1400 در 7 شهرستان بروجن، اردل، کوهرنگ، کیار، بن، خانمیرزا و لردگان در 64 حوزه امتحانی توسط اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش‌و‌پرورش استان برگزار می‌گردد و مسئولیت برگزاری این آزمون در شهرستان‌های شهرکرد، فارسان و سامان بر عهده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

قائدامینی با اشاره به تاریخ برگزاری این آزمون عنوان کرد: برگزاری آزمون از صبح چهارشنبه 9 تیر با رقابت داوطلبان گروه هنر آغاز می‌گردد و در صبح روز پنج‌شنبه 10 تیر با برگزاری آزمون گروه علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی و صبح روز جمعه 11 تیر با برگزاری آزمون گروه علوم تجربی ادامه می‌یابد صبح روز شنبه 12 تیرماه سال جاری در آخرین روز برگزاری این آزمون داوطلبان گروه زبان‌های خارجی به رقابت می‌پردازند.

وی در ادامه افزود: آمار داوطلبین شرکت‌کننده در آزمون سراسری ۱۴۰۰ در استان چهارمحال‌و‌بختیاری هشت هزار و 752 نفر است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: برنامه‌ریزی و حوزه‌بندی جهت برگزاری ایمن آزمون بر اساس پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت و در مناسب‌ترین فضاهای آموزشی و ورزشی انجام پذیرفته است.

انتهای پیام/68032/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول