عبدل درگاهی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با شیوع کرونا اقبال مردم به خرید، فروش و تجارت الکترونیکی افزایش پیدا کرده است و بار این اقبال و افزایش خریدها بر دوش کارمندان شرکت پست قرار گرفته است، لذا کارکنان پست شبانهروزی و با انگیزه این مأموریت را با نهایت سرعت و کیفیت حتی در روزهای تعطیل انجام میدهند.
مدیرکل شرکت پست چهارمحال و بختیاری افزود: برای افزایش خدمترسانی نیاز به امکانات و تجهیزات به مراتب بهتری داریم که در سطح کلان و در سطح استان تلاش زیادی در جهت هوشمندسازی پست شده است.
وی اظهار داشت: این افرایش تجهیزات و اقدامات انجام شده در قالب افزایش نیرو و استفاده از بخش خصوصی بود که حدود ۱۰ الی ۱۵ نیروی جدید در این مدت به نیروهای شرکت پست استان اضافه شده است.
درگاهی خاطرنشان کرد: خرید ۱۴ دستگاه وانت کامیون، خرید ۵۰ ترولی، خرید و اختصاص دستگاه پوز و کامپیوتر، خرید تجهیزات بالابر، ایجاد هاپ پستی، ایجاد ۵ خط مبادله جدیدو راهاندازی سرویس جدید ویژه با تعهد زمانی و پرداخت خسارت و غرامت از اقدامات انجام شده در راستای افزایش خدمترسانی است.
مدیرکل شرکت پست استان تشریح کرد: این اقدامات باعث افزایش امانت ۳۰ درصدی نسبت به سال گذشته و افزایش سرعت و کیفیت شرکت پست شده است و در راستای هوشمندسازی و خرید تجهیزات مورد نیاز اقدام میشود.
انتهای پیام/۶۸۰۳۲