اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

افزایش 30 درصدی امانات شرکت پست در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل شرکت پست چهارمحال و بختیاری گفت: تجهیز شرکت پست، افزایش ۳۰ درصدی امانات و افزایش سرعت و کیفیت خدمات‌رسانی را به دنبال داشته است.

افزایش 30 درصدی امانات شرکت پست در چهارمحال و بختیاری

عبدل درگاهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با شیوع کرونا اقبال مردم به خرید، فروش و تجارت الکترونیکی افزایش پیدا کرده است و بار این اقبال و افزایش خریدها بر دوش کارمندان شرکت پست قرار گرفته است، لذا کارکنان پست شبانه‌روزی و با انگیزه این مأموریت را با نهایت سرعت و کیفیت حتی در روزهای تعطیل انجام می‌دهند.

مدیرکل شرکت پست چهارمحال و بختیاری افزود: برای افزایش خدمت‌رسانی نیاز به امکانات و تجهیزات به مراتب بهتری داریم که در سطح کلان و در سطح استان تلاش زیادی در جهت هوشمندسازی پست شده است.

وی اظهار داشت: این افرایش تجهیزات و اقدامات انجام شده در قالب افزایش نیرو و استفاده از بخش خصوصی بود که حدود ۱۰ الی ۱۵ نیروی جدید در این مدت به نیروهای شرکت پست استان اضافه شده است.

درگاهی خاطرنشان کرد: خرید ۱۴ دستگاه وانت کامیون، خرید ۵۰ ترولی، خرید و اختصاص دستگاه پوز و کامپیوتر، خرید تجهیزات بالابر، ایجاد هاپ پستی، ایجاد ۵ خط مبادله جدیدو راه‌اندازی سرویس جدید ویژه با تعهد زمانی و پرداخت خسارت و غرامت از اقدامات انجام شده در راستای افزایش خدمت‌رسانی است.

مدیرکل شرکت پست استان تشریح کرد: این اقدامات باعث افزایش امانت ۳۰ درصدی نسبت به سال گذشته و افزایش سرعت و کیفیت شرکت پست شده است و در راستای هوشمندسازی و خرید تجهیزات مورد نیاز اقدام می‌شود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول