اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تزریق 800 دُز واکسن کرونا برای 400 نفر از جامعه ایثارگری استان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: دیروز و امروز در مرحله دوم واکسن کرونا، 800 دُز واکسن برای 400 نفر از جانبازان 50 تا 70 درصد و جانبازان شیمیایی با شرایط متوسط تزریق شد.

تزریق 800 دُز واکسن کرونا برای 400 نفر از جامعه ایثارگری استان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فریبرز نجفی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری در خصوص واکسیناسیون کرونا برای جامعه ایثارگری استان گفت: مرحله اول واکسیناسیون برای 95 نفر انجام شد که در این مرحله والدین دارای سه شهید و دو شهید، جانبازان ویلچری، جانبازان با شرایط حاد شیمیایی و تعدادی از جانبازان 70 درصد 190 دُز واکسن دریافت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری افزود: دیروز و امروز در مرحله دوم واکسن کرونا 800 دُز واکسن برای 400 نفر از جانبازان 50 تا 70 درصد و جانبازان شیمیایی با شرایط متوسط تزریق شد.

وی ادامه داد: طی رایزنی‌های انجام‌ شده درصدد دریافت واکسن برای مابقی جامعه معزز ایثارگری هستیم که به محض وصول این واکسیناسیون نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول