اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

فارس من| آغاز عملیات جابه‌جایی لوله نفت مارون از اول خردادماه/ منطقه میانکوه به حالت عادی باز می‌گردد

نماینده مردم شهرستان‌های کیار، فارسان، کوهرنگ و اردل در مجلس گفت: مراحل جابه‌جایی لوله نفت مارون از خردادماه آغاز می‌شود.

فارس من| آغاز عملیات جابه‌جایی لوله نفت مارون از اول خردادماه/ منطقه میانکوه به حالت عادی باز می‌گردد

قدرت الله حمزه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد به جلسه صبح امروز با حضور قاسم عرب‌یارمحمدی، مدیرعامل شرکت خطوط لوله نفت کشور اشاره کرد و گفت: این جلسه پیرو نشست سابق با مشاور وزیر در حاشیه سفرشان به استان برگزار و مصوب شد مراحل جابه‌جایی لوله نفت از خردادماه آغاز شود.

نماینده مردم شهرستان‌های کیار، فارسان، کوهرنگ  و اردل در مجلس شورای اسلامی افزود: عمده‌ترین کاری که برای این منطقه باید انجام می‌شد جابه‌جای لوله‌های نفت بود که مقدمات آن فراهم و این پروژه تا قبل از زمستان به پایان می‌رسد.

وی اظهار کرد: در خصوص پرداخت خسارات نیز اقداماتی در حال انجام است و درصدد هستیم تا وضعیت منطقه میانکوه به حالت عادی برگردد و مردم مشغول به کشاورزی، دامداری، شیلات و ... شوند.

حمزه در خصوص رفع آلودگی در این منطقه افزود: شرکت نفت تحقیقات و بررسی‌هایی در این خصوص انجام داده و در پایان به صورت کتبی تضمین کرده که اگر محصولات تولید شده در این منطقه آلوده باشند خود خریدار محصولات باشد.

گفتنی است سوژه "مردم سرخون از آلودگی نفتی رنج می‌برند" قبلا در سامانه فارس من خبرگزاری ثبت شده و این رسانه در ماه‌های گذشته ده‌ها خبر و گزارش انتقادی در خصوص بیان مشکلات مردم میانکوه و مشکلاتی که این خط لوله برایشان ایجاد کرده منتشر کرده بود.

 انتهای پیام/ 68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول