اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

لزوم توجه به انتخاب فرد اصلح در انتخابات 1400

خطیب موقت شهرکرد با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: در نگرش‌های خود برای انتخاب فرد اصلح فکر کنید و هدف اصلی را مشخص کنید چرا که نگرش نادرست نتیجه باطل را به همراه دارد.

لزوم توجه به انتخاب فرد اصلح در انتخابات 1400

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: برخی افراد سعی دارند با نیت سوء به ملت ایران صدمه بزنند لذا در نگرش‌های خود برای انتخاب فرد اصلح فکر کنید و هدف اصلی را مشخص کنید چرا که نگرش نادرست نتیجه باطل را به همراه دارد و توجه کنید که هدف، پاک و درست و با توجه به رضای خدا باشد.

خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد با اشاره به ماه‌های پرخیر و برکت رجب، شعبان و رمضان گفت: تلاشرکنید نهایت بهره را از این ماه‌ها ببرید و ادامه داد بین‌الطلوعین را دریابید زیرا که در این هنگام روزی افراد تقسیم می‌شود و تاثیر آن در زندگی از سفر تجاری بیشتر و مهم‌تر است.

 فاطمی نافله را بسیار مهم دانست و خاطرنشان‌کرد: بیداری در شب و پرداختن به عبادت‌هایی علاوه بر عبادت‌های واجب انسان را به مقام محمود می‌رساند همچنین از شب‌های جمعه بیشترین استفاده را ببرید چرا که شب رحمت و مغفرت است.

وی افزود: اولیای الهی، والدین، همسر و فرزند، یتیمان و فقرا از درهای رحمت الهی هستند و استفاده از این رحمت منوط به بیدار شدن از خواب غفلت و کوبیدن درهای الهی و سیر و سلوک است تا به قرب الهی برسیم و از این فرصت‌ها و نعمت‌ها به بهترین وجه استفاده کنیم.

فاطمی با اشاره به فرارسیدن نوروز یادآور شد: نو شدن سال و تنوع فصل‌ها شبیه به آمدن پی‌در پی پیامبران است چرا که هر پیامبری با ظهور در اجتماع باعث رونق هدایت و ارزش‌ها و برکات نفسانی می‌شد و به محض رکود پیامبر دیگری برای ادامه این هدایت به میان مردم می‌آمد.

وی ادامه داد: پیامبر مکرم اسلام زمانی به میان مردم آمد که عقاید جاهلی و خرافی به میان مسلمان آمده بود و با تحریف‌های بسیار بازار هدایت تعطیل شده بود و همه افراد منتظر آمدن منجی برای نجات دین حق بودند و پیامبر با آمدن مومنان را که مانند تکه ابرهای پراکنده بودند جمع کرد و ابر باران‌زای الهی را به وجود آورد.

خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد بیان‌کرد: پیامبر مکرم اسلام به دنبال ایجاد حاکمیت بود و این باعث شد افراد از سراسر جهان به ایشان بپیوندند اما تنها افراد اندکی توانستند در محضر ایشان رشد کنند چون مردم به دنبال استفاده واقعی  نبودند و خود را در معرض تربیت پیامبر قرار نداده بودند‌.

انتهای پیام/68035

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول