اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

فارس من| 3 ماه بیمه و یک ماه حقوق معوقه آبداران پرداخت شد

مدیرعامل شرکت آب‌‌وفاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: وعده پرداخت حقوق یک ماهه و بیمه آبداران محقق شد.

فارس من| 3 ماه بیمه و یک ماه حقوق معوقه آبداران پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد در پی ثبت سوژه گلایه کارگران شرکتی آبفای چهارمحال و بختیاری از عدم پرداخت حقوق در سامانه فارس من خبرنگار فارس همچنان روند این پرونده را پیگیری می‌کند.

موضوع از این قرار است که تعدادی از نیروهای شرکتی آبفا، 18 ماه حقوق دریافت نکرده و تا 3 ماه هم حق بیمه آنان پرداخت نشده است؛ بعد از پیگیری‌های مکرری که انجام شد، مسؤولان مربوطه قول پیگیری دادند که مهم‌ترین آنان پرداخت حق بیمه نهایتا تا یکم اسفندماه جاری و پرداخت چهار ماه حقوق معوقه تا پایان اسفند بود؛ که متاسفانه نه حق بیمه در زمان معین شده پرداخت شد و از طرف دیگر 4 ماه حقوق هم به 2 ماه تنزل پیدا کرد. (برای جزییات بیشتر اینجا و اینجا را بخوانید)

بعد از این تناقضات در عمل به وعده‌ها مجددا به سراغ مدیرعامل شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری رفتیم.

احمدرضا محمدی در این خصوص گفت: در هفته جاری دو جلسه با مدیر اداره کار استان برگزار و وعده پرداخت حقوق یک ماهه آبداران محقق شد یعنی مبلغ در حساب مشترک شرکت و پیمانکاران قرار گرفته و این روند اکنون در مرحله واریز به حساب آبداران قرار دارد.

مدیرکل شرکت آب‌ و فاضلاب چهارمحال و بختیاری افزود: البته این مرحله نیز در برخی شهرستان‌ها از جمله لردگان، شهرکرد، خانمیرزا و سامان پرداخت شده و تنها برخی‌ به علت نداشتن حساب بانکی در حال طی کردن پروسه اداری هستند که اسناد اداری این پرداختی‌ها موجود است.

وی بیان کرد: این مشکل یک مشکل 20 ساله است و مربوط به سال جاری نیست اما موضوع در چارچوب ایجاد شده به صورت تخصصی در حال پیگیری است.

محمدی با بیان اینکه مشکل بیمه عقب‌افتاده؛ نبود پیمانکار بود، اظهار کرد: با مستقر شدن پیمانکار جدید بیمه ماه‌های آبان، آذر و دی سال جاری نیز به حساب پیمانکار واریز شده است.

مدیرکل شرکت آبفای استان تصریح کرد: مابقی بیمه نیز طی جلساتی با اداره کار بررسی می‌شود تا ماه‌های معوقه و افرادی که تاکنون بیمه دریافت نکردند مشخص شوند تا این روند نیز طبق برنامه حل و فصل شود.

وی در پایان گفت: هیچ دوره‌ای تاکنون مانند این دوره به حقوق آبداران توجه نشده و اکنون همه هم‌وغم ما پرداخت معوقات است.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول