اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آستان قدس در همه عرصه‌ها ورود می کند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: هرکس توانمندی دارد باید در خدمت به اهداف امام رضا(ع) و شیعیان و محبین ایشان به میدان بیاورند زیرا که این مصداق کامل خادمیاری است و به وسیله همین امر آستان قدس در همه عرصه‌ها و شهرها ورود پیدا می‌کند.

آستان قدس در همه عرصه‌ها ورود می کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در جلسه تکریم و معارفه دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان با اشاره به آغاز دهه فجر گفت: دهه فجر شکل گرفت تا اهداف نورانی امامت در جامعه حاکم شود، دل‌ها به معنای راستین به نورانیت معارف اهل بیت، قرآن و دین روشن شود، جهل‌زدایی در جامعه صورت گیرد، شرک و استکبارستیزی از جامعه رخت ببندد و توحید حاکم شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه آستان قدس رضوی برکات خوبی را در نظام جمهوری اسلامی شکل داده است، ادامه داد: آثار و برکات این آستان در جامعه طی زمان‌های مختلف وجود داشته و آنچه که در درون نظام جمهوری اسلامی از طریق این آستان متبلور شده چیز دیگری است که به برکت شکل‌گیری و نهادینه شدن حاکمیت رضوی در کشور خود را نشان داده و آثار آن در جامعه مشهود می‌باشد.

نکونام تصریح کرد: ولایی زیستن و ولایی اندیشیدن، برنامه‌های فرهنگی و عمیق فکری و جهت دهنده از جمله برکات فعالیت‌های آستان قدس است که در درون حرم صحن به صحن مروج فرهنگ اهل بیت(ع) می‌باشد و به معرفت زائران می‌افزاید و در درون نظام جمهوری اسلامی بیشتر شاهد آن هستیم و البته این برنامه‌ها در هر دوره با سلایق خاصی انجام شده که همه این‌ها ظرفیت‌های نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره اینکه اگر بخواهیم کاربرد‌های نظام جمهوری را بشماریم آستان قدس رضوی یکی از بهترین ظرفیت‌ها خواهد بود که در سراسر کشور به مردم خدمت می‌دهد، بیان کرد: همین امر باعث شد که در استان‌ها حضور فیزیکی بیشتری انجام شود که به تأسیس دفترهای نمایندگی منجر شد البته فراز و نشیب و شدت و ضعف در این راستا طبیعی است اما چابک سازی در کارها باید مورد توجه قرار گیرد تا بهره‌مندی از این برکات نورانی بیشتر شود.

نکونام در پایان گفت: هر کس توانمندی دارد باید در خدمت به اهداف امام رضا(ع) و شیعیان و محبین ایشان به میدان بیاورند زیرا که این مصداق کامل خادمیاری است و به وسیله همین امر آستان قدس در همه عرصه‌ها و شهرها ورود پیدا می‌کند.

 انتهای پیام/۳۳۳۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول