اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

فیلم «آماده‌باش» روایت حضور بسیج در همه عرصه‌های انقلاب است

کارگردان فیلم آماده باش گفت: در این فیلم حضور مؤثر بسیجیان در صحنه‌های مختلف انقلاب را به تصویر کشانده‌ایم.

فیلم «آماده‌باش» روایت حضور بسیج در همه عرصه‌های انقلاب است

سعید کامکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: نیروهای بسیج به صورت موثر از ابتدای انقلاب اسلامی حضور موثری در صحنه داشتند که معاونت فرهنگی هنری سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب صحنه‌های خدمت بسیجیان را در قالب فیلم کوتاهی به تصویر کشیده است.

کارگردان فیلم آماده‌باش خاطر نشان کرد: از شروع انقلاب نیروهای بسیج با پخش اعلامیه و چاپ عکس امام خمینی بر روی دیوارها مخالفت خود را با رژیم طاغوت اعلام کردند پس از آن با شروع جنگ هشت ساله انقلاب جانانه ایستادگی کردند و اجازه تسخیر یک وجب از خاک کشور را به بیگانان ندادند.

کامکار در ادامه افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیجیان در عرصه سازندگی، دفاع از حرم اهل بیت و مبارزه با تروریسم و در حال حاضر مبارزه با ویروس کرونا نقش‌آفرینی کردند و حماسه‌های به یاد ماندنی ساختند.

وی با اشاره به هزینه‌های ساخت این فیلم یادآور شد: بیش از 700 میلیون ریال هزینه فضاسازی و دکور بود اما اعضای تیم کاملا به صورت جهادی و خودجوش پای کار بودند و در ساخت فیلم کمک کردند.

کامکار در پایان با اشاره به اینکه تصویر برداری این کار تمام شده، بیان کرد: این فیلم در روز 22 بهمن از شبکه‌های مختلف تلویزیونی و اینترنتی پخش خواهد شد.

در زیر تصاویری از پشت صحنه این فیلم که در رحمتیه شهرکرد ضبط شده را می‌بینید.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول