اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دانشگاه شهرکرد در جمع پراستنادترین‌های جهان

دانشگاه شهرکرد در فهرست یک درصد برتر دانشگاه‌های جهان که دارای بیشترین تعداد استنادها در طول ۱۰ سال گذشته هستند، قرار گرفت.

دانشگاه شهرکرد در جمع پراستنادترین‌های جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، براساس آخرین فهرست پایگاه شاخص‌های اساسی علم (ESI)  متعلق به شرکت کلاریویت آنالیتیکس (ISI)، دانشگاه شهرکرد در فهرست یک درصد برتر دانشگاه‌های جهان که دارای بیشترین تعداد استنادها در طول ۱۰ سال گذشته هستند، قرار گرفت.

گفتنی است در آخرین به‌روزرسانی انجام شده در آذر ۹۸، تعداد ۶۵ دانشگاه و موسسه تحقیقاتی از کشور جمهوری اسلامی ایران در میان یک درصد دانشگاه‌های برتر جهان که دارای بیشترین میزان اثرگذاری بوده‌اند مشاهده می‌شود که در بین دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور ۲۷ دانشگاه جامع، ۲۲ دانشگاه علوم پزشکی، ۱۱ دانشگاه صنعتی و  پنج مرکز تحقیقاتی در جمع موثرترین‌های دنیا قرار گرفتند.

لازم به ذکر است دانشگاه شهرکرد نیز با تکیه بر تلاش‌ و فعالیت‌های ارزنده آموزشی و پژوهشی توانسته در میان یک درصد دانشگاه‌های موثر جهان قرار گیرد که افتخاری بزرگ برای این دانشگاه و جامعه علمی استان چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول