اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پلمب 8 واحد صنفی متخلف در شهرستان اردل

فرمانده انتظامی شهرستان اردل از پلمب هشت واحد صنفی متخلف در این شهرستان به دلیل عدم رعایت مقررات اعلامی از سوی ستاد مقابله با کرونا خبر داد.

پلمب 8 واحد صنفی متخلف در شهرستان  اردل

کوروش صفیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در اجرای مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا و به منظور برخورد با صنوف متخلف، مامورین اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان از تعدادی واحد صنفی در سطح شهرستان بازدید کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردل ادامه داد: در اجرای این طرح تعداد هشت واحد صنفی در شهرهای اردل و دشتک، به علت عرضه قلیان و عدم رعایت مقررات ابلاغی از سوی ستاد مدیریت مقابله با کرونا، با دستور مقام قضائی پلمب شدند.

وی خاطرنشان کرد: تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس با توجه به شیوع بیماری کرونا در این ایام، در دستور کار پلیس قرار دارد.

صفیان در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، خصوصاً موضوعاتی مانند عدم رعایت بهداشت یا احتکار اقلام بهداشتی و درمانی، موضوع را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول