اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

راهیابی فیلم کوتاه «جبران می‌کنم» به سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از راهیابی فیلم کوتاه «جبران می‌کنم» به سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان خبر داد.

راهیابی فیلم کوتاه «جبران می‌کنم» به سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان

به گزارش  خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، شهرام فرجی با اشاره به راهیابی فیلم کوتاه «جبران می‌کنم» به سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان گفت: فیلم کوتاه «جبران می‌کنم» به تهیه‌کنندگی هنرمند فرهیخته استان اشرف شاه‌حسینی به بخش ملی سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان راه یافت.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این فیلم برشی واقعی از عملیات بدر به نویسندگی و کارگردانی جمال احمدی است.

فرجی توضیح داد: سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، این دوره جشنواره، بر اساس توافق‌نامه سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان و با عنایت به شیوع جهانی کووید 19، از ۲۷ مهرماه لغایت ۲ آبان ۱۳۹۹ (۱۸ اکتبر لغایت ۲۳ اکتبر ۲۰۲۰) به صورت مجازی و نمایش آنلاین، در قالب رقابتی در دو بخش «مسابقه سینمای ایران» و «مسابقه سینمای بین‌الملل» برگزار و در آن جوایزی به شرح زیر به برگزیدگان جشنواره اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/68031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول