اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

استفاده ۶۰ درصدی زبان‌آموزان از ترم تابستان کانون زبان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در ترم تابستان توانستیم خود را نسبت به ترم بهار با شرایط حاصل از کرونا هماهنگ کنیم، گفت: حدود ۶۰ درصد زبان‌آموزان ما توانستند از خدمات کانون زبان در ترم تابستان استفاده کنند.

استفاده ۶۰ درصدی زبان‌آموزان از ترم تابستان کانون زبان

فرزاد رحیمی  امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص وضعیت آموزش در کانون زبان در ایام کرونا گفت: در ترم تابستان توانستیم خود را نسبت به ترم بهار با شرایط حاصل از کرونا هماهنگ کنیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: حدود ۶۰ درصد زبان‌آموزان ما توانستند از خدمات کانون زبان در ترم تابستان استفاده کنند که این امکان در ترم بهار بسیار کم بود.

وی عنوان کرد: در ترم تابستان کانون زبان با استقلال و دسترسی بیشتری شروع به کار کردیم که غالبا به طور مجازی و درصد کمی نیز به صورت حضوری بود.

رحیمی خاطرنشان کرد: درصدد هستیم پس از پوشش صددرصدی اعضای زبان‌آموز فعلی با جذب مدرس جدید مناطق کمتر برخودار و حتی مناطق روستایی را به صورت مجازی از خدمات کانون زبان ایران بهره‌مند کنیم.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول