اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تذکر به مدیران برای گسترش ارتباط با رسانه‌ها

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:مدیران دستگاه‌ها باید ارتباط هدفمند و تاثیرگذار با اهالی رسانه و مطبوعات داشته باشند و درصدی از بودجه خود را صرف این موضوع نمایند.

تذکر به مدیران برای گسترش ارتباط با رسانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد عصر امروز اقبال عباسی در جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت چهارمحال و بختیاری گفت: کم و کیف ارزیابی دستگاه‌ها و ادارات باید  با دقت و حساسیت بیشتری انجام شود.

 استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همواره گلایه‌مندی‌هایی نسبت به ارزیابی دستگاه‌ها از سوی مدیران وجود دارد که نیاز است چارچوبی تعیین و مدیران توجیه شوند.

وی خاطرنشان کرد: رعایت حقوق شهروندی مهم‌ترین اولویت فعالیت مدیران و دستگاه‌ها می‌باشد و از جمله مهم‌ترین ملاک ارزیابی این موضوع است.

عباسی تاکید کرد: اگر همکاری برای تکمیل فرم‌های خوداظهاری و پاسخ به نامه‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از سوی مدیران صورت نگیرد نمره ارزیابی آن‌ دستگاه صفر در نظر گرفته می‌شود.

مدیران ارتباط هدفمند با اهالی رسانه داشته باشند

وی با شاره به اهمیت رسانه‌ و مطبوعات گفت: مدیران دستگاه‌ها باید ارتباط هدفمند و تاثیرگذار با اهالی رسانه و مطبوعات داشته باشند و در انعکاس فعالیت‌های خود بخصوص در حوزه‌های عمرانی کوشش کنند و درصدی از بودجه خود را صرف این موضوع نمایند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به قرارگیری کشور در وضعیت  نامطلوب اقتصادی تصریح کرد: درآمدهای دولت کمی آسیب دیده و این گرانی‌ها هزینه‌های جاری دولت را افزایش داده است و عمده این مشکل فشارهای ظالمانه خارج از کشور است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به هفته دولت خاطرنشان کرد: در این وضعیت بد اقتصادی نیاز است امیدهای واقعی در مردم ایجاد کرد و اقدامات تاثیرگذار دولت را منعکس نمود.

عباسی با تذکر و اخراج یکی از معاونین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به دلیل عدم رعایت موازین جلسه تاکید کرد: از این به بعد در جلسات رسمی دبیر جلسه باید گزارشات را ارائه دهد نه معاون دبیر و رعایت موازین جلسه باید از سمت مدیران به معاونین ابلاغ شده و در صورت مشاهده تخلف فورا مدیر دستگاه به سازمان رسیدگی به تخلفات اداری معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول