اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آغاز فعالیت مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرکرد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: درگاه کانون مجازی فعال شده است و علاقمندان می‌توانند از دو سطح برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون به شکل بدون زمان (آفلاین) و برخط (آنلاین) استفاده کنند.

آغاز فعالیت مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرکرد

فرزاد رحیمی امروز در گفت‌و‌گو  با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: درگاه کانون مجازی فعال شده است و علاقمندان می‌توانند از دو سطح برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون به شکل بدون زمان (آفلاین) و برخط (آنلاین) استفاده کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری افزود: علاقمندان به استفاده از این درگاه باید از طریق پیوند «عضو کانون شوید» فرم ثبت نام را پرکنند و به صورت رایگان عضو کانون مجازی شوند.

وی گفت: محتوای تهیه شده بخش آفلاین در هفت موضوع و دو سطح به صورت فیلم و در فصل‌ها و نشست‌های جداگانه با نظارت معاونت فرهنگی کانون بارگذاری می‌شود.

رحیمی افزود: در بخش برخط (آنلاین)، محتوا تصویری است و استاد یا مربی آموزش دهنده به صورت زنده در بستر وب با مخاطبان گفت‎وگو می‌کند و این بخش کاملا تعاملی است و نیاز به نصب هیچ پیام رسان دیگری ندارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: مراکز کانون پررش فکری کودکان و نوجوانان در ماه‌های اخیر به علت شیوع بیماری کرونا تعطیل بود، اما مربیان کانون با اجرای فعالیت‌های مجازی تلاش کردند ارتباط خود را با مخاطبان کانون همچنان حفظ کنند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول