اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ستاد امربه معروف شهرستان شهرکرد فعال شد/ هر 45 روز یک جلسه

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شهرکرد گفت: اولین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر سال99 در روزهای اخیر برگزار و محوریت برنامه‌ها تحقق شعار سال و عمل به بیانیه گام دوم انقلاب سیاست‌گذاری شد.

ستاد امربه معروف شهرستان شهرکرد فعال شد/ هر 45 روز یک جلسه

هوشنگ جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در سال جاری اولین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر با حضور نماینده تعدادی از دستگاه‌ها در روزهای اخیر برگزار و محوریت برنامه‌ها بر تحقق شعار سال و عمل به بیانیه گام دوم انقلاب سیاست‌گذاری شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شهرکرد ادامه داد: برنامه‌ریزی شده است که هر 45 روز یکبار این جلسات به صورت مستمر ادامه پیدا کند و هر جلسه مصوبات جلسه قبل پیگیری شده و به نتایج قابل قبولی در زمینه‌های عفاف و حجاب و مبارزه با مفاسد اجتماعی برسیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد 150 طلایه‌دار امر به معروف و نهی از منکر آقا و خانم  فعالیت خود را در قالب تذکر لسانی، نظارت بر ادارات و انجام برنامه‌های فرهنگی آغاز کردند.

جمشیدی اضافه کرد: از جمله اقدامات اخیر طلایه‌داران این ستاد کشف بیش از 2هزار لیتر مشروب و شناسایی تعدادی خانه فساد در سطح شهرستان شهرکرد بوده است.

وی یادآور شد: رفع مشکلات اجتماعی از جمله بدحجابی، سگ‌گردانی و غیره با همکاری تمام دستگاه‌ها و مردم محقق خواهد شد و از همه خواهشمندیم در بهبود فضای اجتماعی شهرستان با اعضای این ستاد همکاری لازم را داشته‌ باشند.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول