اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

انتقاد امام جمعه بروجن از گرانی‌های اخیر/دولتمردان فکری به حال این وضعیت کنند

امام جمعه بروجن گفت: متاسفانه در دوران گرفتاری مردم به ویروس کرونا برخی فرصت‌طلبان اجناس و کالاهای مورد نیازمردم را گران کرده که مسؤولان دولتی نیز دراین گرانی بی‌نقش نبوده‌اند و باید فکری به حال گرانی‌ها کنند چرا که مردم ما درشرایط سختی بسرمی‌برند.

انتقاد امام جمعه بروجن از گرانی‌های اخیر/دولتمردان فکری به حال این وضعیت کنند

حجت‌الاسلام علیرضا هراتی‌مطلق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با بررسی‌های صورت گرفته در بازار متوجه افزایش بی‌رویه قیمت مصالح زیربنایی و اقلام اساسی شده‌ایم که این موضوع شکایت‌های مردمی بسیاری خصوصا از قشر مستضعف جامعه به دنبال داشته است.
امام جمعه شهرستان بروجن ادامه داد: متاسفانه در دوران گرفتاری مردم به ویروس کرونا برخی فرصت‌طلبان اجناس و کالاهای مورد نیاز مردم را گران کرده که مسؤولان دولتی نیز در این گرانی بی‌نقش نبوده‌اند و باید فکری به حال گرانی‌ها کنند چرا که مردم ما در شرایط سختی بسر می‌برند.
وی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از مردم، کسبه و رستوران‌داران به خصوص در منطقه قطب صنعتی بروجن شکایت‌ها و گله‌های خود را از گرانی مواد غذایی به گوش ما رسانده‌اند و طی تحقیقات متوجه افزایش نارضایتی‌های مردم در کل استان شده‌ایم که خواهشمندیم مسؤولان توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند و نظارت‌های خود را  تشدید کنند.

انتهای پیام/68033/م
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول