اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تحولات امروز امریکا عجیب نیست/ امریکای بدون روتوش نمایان شده

امام جمعه فارسان در خصوص تحولات اخیر امریکا گفت: آنچه امروز در امریکا می‌بینیم، عجیبی نیست؛ این آمریکای بدون نقاب و بدون روتوشی است که برای جهانیان نمایان شده است.

تحولات امروز امریکا عجیب نیست/ امریکای بدون روتوش نمایان شده

محسن ملکپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه چهاردهمین هفته بدون نماز جمعه است، گفت: خدای تعالی را قسم می‌دهیم به‌حق اولیائش که عافیت و سلامتی را به جامعه برگرداند و از تقصیرات ما درگذرد و نعمت و توفیق حضور در مجالس اهل‌بیت و نماز جمعه و جماعت را به ما برگرداند و ما را قدردان نعم قرار دهد.

 

امام جمعه فارسان در خصوص تحولات اخیر امریکا توضیح داد: آنچه در این روزها با قتل فجیع یک سیاهپوست اتفاق افتاد چیز عجیبی نیست؛ آمریکا همین است. این آمریکای بدون نقاب و بدون روتوشی است که برای جهانیان نمایان شده است.

وی اضافه کرد: سالیان سال چهره وحشی دولتمردان آمریکا را در بیرون از آمریکا دیده بودیم ولی اکنون نشانه‌‏ها و اخبار حکایت از این دارد که دولتمردان آمریکا برای مردم و شهروندان خود نیز ارزشی قائل نیستند. عملکرد بسیار بد و ناشیانه دولت ترامپ در مواجهه با کرونا و مرگ بیش از 100 هزار نفر تاکنون گواه این ادعاست. 

ملکپور با اشاره به پیش‌گویی رهبر معظم انقلاب در خصوص افول و زوال امریکا، تشریح کرد: این وضعیتی که آمریکایی‌‏ها دچارش شدند، عامل بلندمدت دارد؛ این‏ها در طول تاریخ وضعیتی را به وجود آوردند که نتیجه‏‌اش همین است و به این آسانی‌‏ها علاج‏ شدنی نیست.

امام جمعه فارسان، با انتقاد از اوضاع فرهنگی کشور و استان، افزود: قتل دختر 14 ساله‌‏ای که تحت تاثیر کم توجهی‌‏های تربیتی خانوادگی و محیطی و متاثر از فضای مجازی لجام گسیخته، اتفاق افتاد هم تلخ و هم زنگ خطری بود برای مسؤولان فرهنگی.

وی در خصوص نحوه انتشار این خبر هم تذکر داد: در چنین مواردی تحلیل درست باید همه مؤلفه‏‌های موثر در وقوع حادثه مورد تحلیل و کندوکاو قرار گیرد. باید در یک "باهم‏‌نگری تحلیلی" این‏گونه حوادث را تحلیل کرده و در دام تحلیل‌های ژورنالیستی و یک سویه و تک‏ساحتی نیفتاد. 

انتهای پیام/3339/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول