اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

قدردانی قدرت‌الله حمزه از جهادگران عرصه سلامت

منتخب مردم حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس یازدهم در پیامی گفت: بر خود لازم می‌دانم از زحمات جهادگران عرصه سلامت استان، کلیه پرسنل عزیز و بزرگوار دانشگاه علوم پزشکی که در این عرصه حساس در خط مقدم مبارزه با این ویروس قرار دارند صمیمانه تشکر کنم، بدون شک اجر این تلاش شما کمتر از جهاد در راه خدا نخواهد بود.

قدردانی قدرت‌الله حمزه از جهادگران عرصه سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، قدرت‌الله حمزه منتخب مردم حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس یازدهم در پیامی به مردم شریف و ولایت مدار استان چهارمحال و بختیاری به ویژه مردم حوزه انتخابیه شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ گفت: در این روزهای سخت که کشور درگیر شیوع بیماری کرونا شده است، قبل از هر چیز بر خود لازم می‌دانم از زحمات جهادگران عرصه سلامت استان، کلیه پرسنل عزیز و بزرگوار دانشگاه علوم پزشکی که در این عرصه حساس در خط مقدم مبارزه با این ویروس قرار دارند صمیمانه تشکر کنم، بدون شک اجر این تلاش شما کمتر از جهاد در راه خدا نخواهد بود.

وی اظهار داشت: امروز شما در سنگر دفاع از میهن و ملت بزرگوار ایران حضور دارید و از خداوند متعال برای شما آرزوی توفیقات روز افزون دارم، یقیناً مردم شریف استان قدردان زحمات شما خواهند بود.

منتخب مردم حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس یازدهم همچنین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات استاندار، فرمانداران، بخشداران، فرماندهان نظامی و انتظامی، سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) و سازمان بسیج، جامعه فرهنگیان و کلیه کارکنان دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی استان افزود: درخواست دارم همچنان با بکارگیری کلیه ظرفیت‌ها در کنار این جهادگران در راستای حفظ سلامت مردم استان کوشا باشند و در اطلاع‌رسانی به مردم که ولی نعمتان ما هستند اهتمام ویژه مبذول فرمایند.

حمزه بیان کرد: از شما مردم عزیز و شریف استان و حوزه انتخابیه خواهشمندم به توصیه‌های پزشکان و بیانیه‌ها و اطلاعیه‌های ستاد مبارزه با کرونا توجه کرده و ضمن رعایت کلیه موارد بهداشتی و همکاری با جهادگران سلامت به شایعات و پیام‌هایی که از طرف منابع غیر رسمی در فضاهای مجازی منتشر می‌شود توجه نکنید و اخبار و اطلاعیه‌ها را از طریق منابع رسمی و معتبر دنبال کنید، چرا که در این شرایط نیز دشمنان این آب و خاک قطعا با عملیات روانی و شایعه پراکنی قصد رسیدن به اهداف شوم خود را دارند.

وی خاطرنشان کرد: این شرایط نیز گذرا خواهد بود و با امید و استعانت از خدای متعال و توسل به ائمه معصومین(ع) و با رعایت توصیه‌های بهداشتی از جمله، پرهیز از رفت و آمدهای غیر ضروری، در خانه ماندن و با کمک و همت همه مسئولین و شما مردم بزرگوار از آن عبور خواهیم کرد .

منتخب مردم حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس یازدهم  تصریح کرد: قطعاً تلاش مسئولین و همکاری و همدلی شما مردم عزیز خسارات مالی و جانی این بحران را به حداقل خواهد رساند.

حمزه در پایان ضمن تبریک پیشاپیش سال جدید اضافه کرد: امیدوارم بهروزی و موفقیت و سالی پر از سلامتی و سعادت برای مردم عزیز در پیش رو داشته باشیم.
انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول