اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

توصیه‌های کرونایی احمد راستینه به مردم و مسؤولان

احمد راستینه منتخب مردم حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان در مجلس یازدهم در خصوص شیوع ویروس کرونا بیانیه‌ای صادر کرده و مواردی را خطاب به مسؤولان و مردم متذکر شده است.

توصیه‌های کرونایی احمد راستینه به مردم و مسؤولان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، احمد راستینه منتخب مردم حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان در مجلس یازدهم در خصوص شیوع ویروس کرونا بیانیه‌ای صادر کرده که در ابتدای آن آمده است؛

وظیفه خود می‌دانم قبل از هر سخنی از همه عزیزان و ایثارگرانی که در این شرایط، با دل و جان دلسوزانه به خدمتگزاری مشغولند بویژه پزشکان، پرستاران، خدمه و کادر مراکز درمانی و بهداشتی، مسئولین امر در وزارت بهداشت و درمان، بسیج و نیروهای مسلح، طلاب عزیز حوزه‌های علمیه، هلال احمر و نیروهای خودجوش مردمی از اقشار مختلف و کلیه دست‌اندرکاران مبارزه با کرونا در کشور و در سطح استان که به درستی مدافعان سلامت لقب گرفته‌اند تشکر و قدردانی نمایم، امیدوارم با همت این عزیزان و عنایات حضرت حق و توجهات حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها از این گردنه با کمترین عوارض عبور کنیم.

وی در ادامه مواردی را خطاب به مسؤولان و مردم متذکر شد و گفت: لازم است رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس دولت و رئیس شورای عالی امنیت ملی به فوریت مسئولیت ستاد مقابله با کرونا را شخصا" بپذیرند و فعالانه در عرصه تصمیم‌گیری و مدیریت کشور حضور یابند و لازم است تمام مسئولین از مدیران ارشد کشور، وزرا و معاونین و مدیران کل تا مسئولین منطقه‌ای، استانداران، فرمانداران و بخشداران، در محل کار و ماموریت خود حضور فعال داشته باشند و با بازدیدهای مستمر، از نزدیک و بطور میدانی، مسائل را حل و فصل نموده و با تصمیمات به‌موقع و صحیح، مدیریت امور را در دست گیرند.کمبود های درمانی و بهداشتی را برای یک دوره حداقل ۶۰ روزه بررسی و با اقدامات مناسب جهت تامین آنها سریعا اقدام کنند.

راستینه با اشاره به نیازمندی‌های بهداشتی و درمانی از قبیل ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده و داروهای مربوطه در کشور بیان داشت: هرچه زودتر و بطور مداوم از داخل و خارج کشور تامین شده و براساس اولویت و به شکل عادلانه بین مراکز درمانی و بهداشتی و اقشار مختلف مردم بویژه کسانی که بیشتر در معرض خطر هستند توزیع گردد. در این خصوص تقویت اقدامات خودجوش مردمی و استفاده از توانمندی‌های محلی و منطقه‌ای سازمان های مردم نهاد برای تولید اقلام لازم راهگشا خواهد بود همچنین دستگاه‌های نظارتی و تعزیراتی بصورت جدی با محتکرین و سودجویان بدون ملاحظه باید وفق قانون برخورد نمایند.

منتخب مردم حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان در مجلس یازدهم تاکید کرد: لازم است به منظور انسداد چرخه انتقال بیماری به فوریت محدودیت راه‌های مواصلاتی بین‌شهری ،روستایی و استانی، تعطیلی ادارات و مشاغل غیرضرور، ایجاد محدودیت در مسافرت‌ها، منع کلیه اجتماعات از هر قبیل و هر تمهیدی که محیط شهرها و روستاها را خلوت می‌نماید و مردم را در خانه‌ها نگه‌ می‌دارد در دستور کار قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از بیانیه خود با اشاره به مشکلات اقتصادی پیش‌آمده برای کسبه، بازاریان، کسب و کارهای خرد، تولیدکنندگان و مجامع توزیعی، اظهار داشت: ضروری است تا دولت و نیز استاندار محترم تمهیدات لازم برای کمک به این اقشار را در دستور کار خود قرار دهند.

راستینه از مردم خواست به خاطر حفظ سلامتی خودشان و ساکنین شهرها،روستاها و همچنین استان‌های دیگر، از سفرهای نوروزی جدا پرهیز کنند و دیدار بستگان و دوستان و... را به فرصت مناسب‌تر موکول نمایند.

انتهای پیام/68023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول