اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کشف 30 هزار دستکش احتکارشده در یک داروخانه/برخورد سخت پلیس با فرصت‌طلبان

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف 30 هزار دستکش بهداشتی احتکار شده در یکی از داروخانه‌های شهرستان کیار خبر داد و گفت: هرگونه فرصت‌طلبی برخوردی سخت و قاطع در پی خواهد داشت.

کشف 30 هزار دستکش احتکارشده در یک داروخانه/برخورد سخت پلیس با فرصت‌طلبان

غلامعباس غلام‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، از کشف 30 هزار دستکش بهداشتی احتکار شده در یکی از داروخانه‌های شهرستان کیار خبر داد و گفت: طی بررسی‌ها و پیگیری‌ها، اداره نظارت بر اماکن عمومی متوجه عدم فروش ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در یکی از داروخانه‌های شهرستان کیار شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با هماهنگی مراجع قضایی، مأموران انتظامی به همراه یکی از نمایندگان اداره بهداشت از محل مورد نظر بازرسی کرده و  طی این بازرسی حدود 30 هزار دستکش بهداشتی احتکار شده کشف و اقلام مکشوفه صورت جلسه شد.

وی با بیان اینکه متصدی این داروخانه تحت تعقیب قرار گرفت، افزود: با توجه به بیماری شایع شده در کشور به تمامی سودجویان و سوءاستفاده‌گران هشدار می‌دهم که هرگونه فرصت‌طلبی برخوردی سخت و قاطع در پی خواهد داشت و ما با همکاری نهادهای مرتبط به شدت مشغول رصد و شناسایی افراد خاطی در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول