اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

معامله قرن، خوابی که هرگز تعبیر نمی‌شود

امام جمعه شهر سودجان گفت: معامله قرن محصول مغزهای الکلی غربی‌ها و حماقت صهیونیست‌ها است که به اقتدار، رشد و بالندگی مقاومت اسلامی در غرب آسیا منجر خواهد شد.

معامله قرن، خوابی که هرگز تعبیر نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام روح‌الله هاشمی امروز در خطبه‌های نمازجمعه سودجان با بیان اینکه طرح معامله قرن، بازسازی استعاری از یک فیلم ضعیف هالیوودی است که در چند سال گذشته توسط مشاور صهیونیستی ترامپ مطرح شده است، گفت: اگر چه هدف ظاهری طرح، گسترش صلح خاورمیانه قلمداد شده، اما اهداف راهبردی و میان‌مدت و کوتاه‌مدتی برای آن منظور شده است.

امام جمعه شهر سودجان با بیان اینکه هدف اصلی از طرح بی‌سرانجام معامله قرن، بیش از آن که اجرای آن باشد، عادی‌سازی فرهنگ سازش و صلح با اسرائیل غاصب توسط کشورهای منطقه و رونمایی از آخرین پرده‌های سازش توسط حکام مفلوک عرب است، افزود: در حال حاضر بیشترین اهتمام ترامپ برای، کمک به نتانیاهو و داشتن برگ برنده برای خود و تشدید افتراق در کشورهای اسلامی است.

معامله قرن محصول مغزهای الکلی غربی‌هاست

وی با بیان اینکه این طرح شیطانی، نوزاد منحوس مرده متولد شده‌ای است که روی دست صاحبان آن خواهد ماند و خواب‌های صهیونیست‌ها تعبیرات آشفته و معکوسی خواهد داشت، اضافه کرد: معامله قرن محصول مغزهای الکلی غربی‌ها و برآیند حماقت ذاتی صهیونیست‌هاست که به اقتدار و رشد و بالندگی مقاومت اسلامی در غرب آسیا منجر خواهد شد.

هاشمی ادامه داد: حوادث اخیر و آشوب‌های مختلف در سه کشور محوری مقاومت؛ لبنان، عراق و ایران، موجب شد، آمریکا با توهم عجز ایران از پاسخگویی، دست به حماقت راهبردی، در ترور شهیدان مقاومت بزند.

سه سیلی سخت جریان مقاومت به صورت استکبار

وی با اشاره به اینکه برخلاف پیش‌بینی‌های آمریکا، حوادث به گونه‌ای دیگر رقم خورد، گفت: تشییع پیکر و تجلیل ده‌ها میلیونی از سردار دل‌ها و ابومهدی المهندس و حمله‌ شجاعانه موشکی ایران به عین‌الاسد و سپس راهپیمایی میلیونی مردم عراق برای اخراج آمریکا، سه سیلی سختِ جبهه‌ مقاومت بر چهره منحوس استکبار جهانی است که ادامه خواهد داشت.

امام جمعه شهر سودجان در ادامه با اشاره به برنامه‌های دهه مبارک فجر، عنوان کرد: شعار 22 بهمن و دهه فجر امسال، انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایت‌مداری، جهاد و مقاومت نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول