اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پیش‌بینی رونق گردشگری در تابستان امسال

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به بارش‌ها و به دنبال آن رویش‌هایی خوبی که در استان به وقوع پیوسته است پیش‌بینی می‌شود تابستان بسیار خوبی در پیش داشته باشیم بنابراین باید مقدمات حضور مسافران در استان را فراهم کنیم.

پیش‌بینی رونق گردشگری در تابستان امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مجید نظری دهکردی ظهر امروز در ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقا خدمات سفر چهارمحال و بختیاری، گفت: امسال در ایام نوروز هم بحث خدمات سفر و هم مدیریت بارش‌ها مطرح بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه میانگین کل بارش‌های استان در ایام نوروز 825 میلی‌متر بود که نسبت به سال گذشته افزایش 260 درصدی را نشان می‌داد، افزود: بیشترین بارش در این ایام مربوط به ایستگاه کوهرنگ و برابر با 2 هزار و 140 میلی‌متر گزارش شد این در حالی است که میزان بارش سال گذشته 750 میلی‌متر بود.

وی با بیان اینکه در روزهای ابتدای سال 25 استان کشور درگیر بارش بودند، برای هفت استان وضعیت بحرانی اعلام شده که یکی از آن‌ها چهارمحال و بختیاری بود، ادامه داد: خوشبختانه هیچ خسارت جانی در استان نداشتیم، برآورد خسارت‌های مالی نیز حدود 600 میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف کشاورزی، زیرساختی و ... اعلام شد.

نظری با تاکید بر اینکه به‌دنبال جذب هر چه زودتر اعتبار خسارت‌های از مرکز در چهارمحال و بختیاری هستیم، عنوان کرد: علاوه بر جذب بودجه سال 98 باید پیگیر اعتبار مربوط به خسارت‌های سیل در استان نیز باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بارش‌ها در ایام نوروز امسال باعث شد گردشگران کمتری به این استان سفر کنند، سال گذشته نزدیک به 170 هزار اقامت در استان ثبت شد.

وی اضافه کرد: به توجه به بارش‌ها و به دنبال آن رویش‌هایی خوبی که در استان به وقوع پیوسته است پیش‌بینی می‌شود تابستان بسیار خوبی در پیش داشته باشیم بنابراین باید مقدمات حضور مسافران در استان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/68020/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول