اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

حضور 11 ووشوکار چهارمحال و بختیاری در اردو انتخابی تیم ملی

رئیس هیأت ووشو چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر 11 نفر از ورزشکاران استان به اردو انتخابی تیم ملی دعوت شدند که امید است بتوانند به تیم ملی راه پیدا کنند، علی‌رغم اینکه کار بسیار سختی است.

حضور 11 ووشوکار چهارمحال و بختیاری در اردو انتخابی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نوربخش عسگری ظهر امروز در مجمع سالایانه هیأت ووشو چهارمحال و بختیاری، گفت: سال قبل تفاهم‌نامه برنامه‌محور از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان با هیأت‌های ورزشی منعقد شد که کار بسیار خوبی بود و بازخورد مناسبی داشت.

رئیس هیأت ووشو چهارمحال و بختیاری با شاره به اینکه در بحث استعدادیابی در ووشو عملکرد خوبی داشتیم، افزود: در زمینه بیمه ورزشی ورزشکاران ووشو، رشد 15 درصدی را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه در برخی شهرستان‌ها مثل بروجن هنوز هیأت ووشو راه‌اندازی نشده است، ادامه داد: اما خوشبختانه بعد از سال‌ها در شهرستان کیار هیأت تشکیل شد.

عسگری با تاکید بر اینکه علاوه بر بحث اعزام‌ها در رده‌های سنی مختلف به مسابقات کشوری شناسایی استعدادهای برتر آقایان در قزوین و بانوان در البرز نیز صورت گرفت، عنوان کرد: امیدواریم امسال نیز با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته است بتوانیم عملکرد بهتری در استعدادیابی داشته باشیم.

رئیس هیأت ووشو چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر 11 نفر از ورزشکاران استان به اردو تیم ملی دعوت شدند که امید است بتوانند به تیم ملی راه پیدا کنند، علی‌رغم اینکه کار بسیار سختی است.

وی اضافه کرد: در سال 97 اولین دوره لیگ آینده‌سازان در رده سنی جوانان و نوجوانان در چهارمحال و بختیاری برگزار شد که تجربه بسیار خوبی برای استان بود، برگزاری این لیگ امسال هم ادامه دارد و دومین دوره آن از تیرماه آغاز می‌شود.

عسگری به برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری مسابقات قرآنی کشوری در چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: به لحاظ اینکه کمپ تیم‌های ملی در استان راه‌اندازی شده است می‌توانیم میزبان اردوها‌ی مختلف تیم ملی در استان باشیم.

رئیس هیأت ووشو چهارمحال و بختیاری افزود: چهار اردو تیم ملی در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان از سوی فدارسیون برنامه‌ریزی شده و میزبانی یک یا دو اردو از این چهار اردو مدنظر استان است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته داوران چهارمحال و بختیاری حضور فعال و موفقی در مسابقات کشوری داشتند، تاکید کرد: داوران دیگری نیز از این استان در حال اضافه شدن به لیگ کشوری هستند.

انتهای پیام/68020/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول