اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ارسال 20 تُن آرد به مناطق سیل‌زده

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: حواله 20 تُن آرد برای ارسال به مناطق سیل‌زده صادر شده است که هزینه آن‌را کارخانه‌های تولید آرد تقبل کرده‌اند؛ همچنین آمادگی ارسال شکر به این مناطق نیز وجود دارد.

ارسال 20 تُن آرد به مناطق سیل‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، کیقباد قنبری ظهر امروز در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، گفت: کل مجوز صادر شده برای برنج 2 هزار و 21 تن بوده است که از این میزان یک هزار و 346 تن آن توزیع شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری افزود: مجوز صادر شده برای شکر نیز 4 هزار و 48 تُن است که از این میزان نیز 2 هزار و 36 تن جذب شده است.

وی ادامه داد: مابقی برنج و شکر در چهارمحال و بختیاری هنوز جذب نشده است، همین امر باعث شده تا حجم انبارها اشغال شود انتظار این است تا سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با توجه به نیاز بازار حواله صادر کند تا بخشی از انبارها تخلیه شود.

قنبری تاکید کرد: ظرفیت کارخانه  انبارهای کارخانه قند در حال حاضر 50 هزار تن است و هنوز فضای ذخیره‌سازی در آن وجود دارد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: حواله 20 تن آرد برای ارسال به مناطق سیل‌زده صادر شده است که هزینه آن‌را کارخانه‌های تولید آرد تقبل کرده‌اند و همچنین آمادگی ارسال شکر به این مناطق نیز وجود دارد.

انتهای پیام/68020/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول