اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

جابه‎‌جایی ۳.۸ میلیون مسافر در استان بوشهر

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌‎ای استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳ میلیون و ۸۴۲ هزار و ۸۲ نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابه‌جا شده‌اند.

جابه‎‌جایی ۳.۸ میلیون مسافر در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، عباس فرامرزی سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌‎ای استان بوشهر، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳ میلیون و ۸۴۲ هزار و ۸۲ نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابه‌جا شده‌اند که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۵ درصد بیشتر است.

وی افزود: جابه‌جایی مسافران طی این مدت در قالب ۳۰۱ هزار و ۹۳ سفر (سرویس) بوده که در مقایسه با همین بازه طی سال قبل ۶۹ درصد افزایش دارد.

فرامرزی با بیان اینکه عمده مقصد سفرها با ناوگان حمل و نقل عمومی این استان به فارس، خوزستان و تهران بوده است، اضافه کرد: در سفرهای درون استانی نیز بیشترین مسافر به مقصد جم و کمترین هم مربوط به دیلم است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر اضافه کرد: در سال‎ جاری ۷۱ درصد مسافران با اتوبوس، ۲۷.۵ درصد توسط مینی‌بوس و ۱.۵ درصد با سواری کرایه‌‎ای جابه‌جا شدند.

به گفته این مقام مسوول، ۵۱ درصد بلیت‎‌های اتوبوس برون‌شهری در استان بوشهر به ‎صورت اینترنتی خریداری شده است.

فرامرزی با اشاره به فعالیت ۴۱ شرکت حمل و نقل مسافربری در استان، تصریح کرد: هم اینک ۶ پایانه مسافربری و هزار و ۵۸۴ راننده در حال ارائه خدمات به مسافرین در استان هستند.

وی یادآور شد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از شرکت‌های مسافربری یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا نسبت به شکایت آن‎ها در کمیسیون‌‎های تخلفات رسیدگی شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول