اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

سهم بوشهر از هفته دولت اجرای بیش از ۱۰۰۰ پروژه عمرانی و اقتصادی است

دبیر ستاد هفته دولت استان بوشهر گفت: مجموع پروژه‌های عمرانی و اقتصادی هفته دولت یک هزار و ١۵٩ مورد با اعتبار ٢۶٩ هزار و ٩٢۶ میلیارد تومان است.

سهم بوشهر از هفته دولت اجرای بیش از ۱۰۰۰ پروژه عمرانی و اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، فاطمه مظفری‌پور: سعید حیدری دبیر ستاد هفته دولت استان بوشهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته دولت و با اشاره به افزایش تعداد پروژه‌ها اظهار داشت: مجموع پروژه‌های عمرانی و اقتصادی هفته دولت یک هزار و ١۵٩ مورد با اعتبار ٢۶٩ هزار و ٩٢۶ میلیارد تومان است که از میان ٩١٠ پروژه با اعتبار ٢۵۵ هزار و ٧٢٠ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی ٢۴٩ پروژه با اعتبار ١۴ هزار و ٢۴١ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ٨٣ پروژه اقتصادی با اعتبار ٢۵٠ هزار و ۴٨۶ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود افزود: یک‌ هزار و ٧۶ پروژه عمرانی در استان با اعتبار ١٩ هزار و ۴۴٠ میلیارد تومان افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهد شد؛ ٣٢٠ برنامه فرهنگی نیز در هفته دولت در دستور کار قرار دارد.

حیدری در تشریح پراکندگی پروژه‌ها در سطح استان عنوان کرد: دشتستان با تعداد ۲۷۸ پروژه با اعتبار یک هزار و ١٢۶ میلیارد تومان بیشترین پروژه‌ها را از نظر تعداد دارد که از این میان ۲۲۳ پروژه افتتاحی و ۵۵ پروژه آغاز عملیات اجرایی خواهد بود.

دبیر ستاد هفته دولت در خصوص پروژه‌های بوشهر گفت: تعداد پروژه‌ها ۱۲۳ مورد با اعتبار ۱۲ هزار و ۱۲۸ میلیارد تومان است که از این میان ۹۴ پروژه افتتاحی و ٢٩ مورد آغاز عملیات اجرایی است؛ ٢۵ برنامه فرهنگی نیز در سطح بوشهر انجام خواهد شد.

حیدری تشریح کرد: ۹۰ پروژه در دیلم با اعتبار ۷۴۴ میلیارد تومان، ۸۱ پروژه در گناوه با اعتبار ۶ هزار و ۳۶۷ میلیارد تومان، ۱۴۴ پروژه در تنگستان با اعتبار دو هزار و ۹۷۱ میلیارد تومان، ۷۵ پروژه در دیّر با اعتبار ۱۸۵ میلیارد تومان، ۸۲ پروژه در کنگان با اعتبار دو هزار و ۸۴۷ میلیارد تومان، ۱۰۴ پروژه در جم با اعتبار یک هزار و ۴٠۴ میلیارد تومان افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی خواهد شد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه عسلویه بیشترین میزان اعتبار را در بین پروژه‌ها دارد گفت: ٣١ پروژه با اعتبار ٢۴٠ هزار و ۵٩٧ میلیارد تومان وجود دارد که از این میان، ٢٠ مورد افتتاحی و ١١ مورد آغاز عملیات اجرایی است. 

حیدری از برپایی نمایشگاه «دستاوردهای دولت مردمی ایران قوی» خبر داد و گفت: این نمایشگاه با رویکرد تبیین پیشرفت‌ها از روز یکشنبه در مصلی بوشهر برگزار می‌شود؛ جشنواره شهید رجایی، تجلیل از کارمندان نمونه، روایت دختران ایرانی و یادواره شهدای دولت از دیگر برنامه‌های هفته دولت است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول