اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

نبود امکانات در بیمارستان «دیر» صدای فرماندار را درآورد

فرماندار شهرستان دیر گفت: مردم از خدمات‌ بیمارستان دیر به سبب نبود امکانات تخصصی و عدم فعالیت بخش‌های تخصصی آن ناراضی هستند.

نبود امکانات در بیمارستان «دیر» صدای فرماندار را درآورد

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، یونس باربرز فرماندار شهرستان دیر صبح امروز در نشست با معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار کرد: تعطیلی شیفت عصر و تک شیفته شدن مراکز خدمات جامع سلامت بندر دیر و دوراهک باعث نارضایتی مردمی شده و فعالیت این مراکز علاوه بر شیفت صبح در شیفت عصر نیز مطالبه مردم و مسؤولین است.

وی با اشاره به زیرساخت‌های بهداشت و درمان شهرستان دیر، افزود: مردم انتظار دارند که امکانات و تجهیزات مراکز خدمات جامع سلامت و بیمارستان این شهرستان ارتقا و خدمات‌رسانی آن افزایش یابد.

وی ادامه داد: برخورداری از بهداشت و آموزش به ویژه دسترسی به بیمارستان و مرکز درمانی مناسب حداقل مطالبه و خواسته مردم از مسؤولان است.

باربرز با بیان اینکه بیمارستان امام هادی (ع) این شهرستان حال روز خوشی ندارد، گفت: مردم از خدمات‌رسانی این مرکز درمانی به سبب نبود امکانات تخصصی و عدم فعالیت بخش‌های تخصصی آن ناراضی هستند و لازم است مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این خصوص چاره‌اندیشی کنند.

وی افزود: فشارهای افکار عمومی در خصوص مشکلات و کمبودهای بخش بهداشت و درمان باعث شده که درصد زیادی از وقت خود را برای پیگیری رفع مشکلات این حوزه بگذارم.

فرماندار شهرستان دیر خاطرنشان کرد: برخی از مشکلات و ایجاد زیرساخت‌های بیمارستان دیر با استفاده از ظرفیت افراد خیر برطرف شده اما همچنان با مشکلات زیادی روبرو است که باید مسؤولان استانی و ملی حمایت کنند.

وی افزود: عمده مشکلات بیمارستان دیر در حوزه پزشک متخصص، کادر پرستاری و پزشک بیهوشی است.

فرماندار شهرستان دیر به مشکل مرکز خدمات جامع سلامت بردخون نیز اشاره و تاکید کرد: باید تأمین تجهیزات و کادر درمان این مرکز با توجه به شرایط آن در زمینه فاصله با مراکز درمانی همجوار و همچنین میزان جمعیت شناور آن مورد توجه ویژه قرار گیرد.

باربرز با اشاره مشکلات اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر گفت: در حوزه اورژانس ۱۱۵ علاوه بر کمبود نیروی انسانی، تمام آمبولانس‌ها این شهرستان با میانگین سن بالای ۱۴ سال، فرسوده و میزان بهره‌وری از امکانات اورژانس بسیار ناچیز است که لازم است آمبولانس مناسب و نو به ناوگان اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر تخصیص داده شود.

وی تصریح کرد: به منظور بهره‌برداری بهینه از بیمارستان و افزایش رضایت‌مندی مردم از خدمات آن، هر راهی که منجر به ارتقای خدمات و رضایت‌مندی مردم وجود دارد از قبیل واگذاری این بیمارستان به حوزه‌های گوناگون از جمله وزارت نفت، استقبال می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول