اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

شرایط سفر اربعین امسال چگونه است؟

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: شرط لازم جهت شروع عملیات سفر و دریافت خدمات برای زائران آئین اربعین امسال ثبت نام آنها در سامانه سماح است.

شرایط سفر اربعین امسال چگونه است؟

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شرط لازم جهت شروع عملیات سفر و دریافت خدمات برای زائران آئین اربعین امسال ثبت نام آنها در سامانه سماح است، اظهار داشت: بیمه زائران و تهیه گذرنامه زیارتی پس از ثبت نام در سامانه سماح انجام می‌شود که طبق اعلام ستاد مرکزی اربعین کشور، هزینه بیمه برای هر زائر در سفر اربعین امسال  ۳۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه خدمات‌دهی به زائران آئین اربعین امسال بین ۴۰ تا ۷۰ درصد افزایش یافته است، افزود: در راستای تامین ارز زیارتی، بانک مرکزی میزان و شیوه ارائه ارز به زائران را اعلام خواهد کرد اما شرط دریافت آن ثبت نام آنها در سامانه سماح خواهد بود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه امسال برای افزایش خدمات‌دهی بهتر، موکب داران می‌توانند از ۲۰ محرم برای استقرار اقدام نمایند، ادامه داد: امسال توسط ستاد مرکزی اربعین شعار این آئین جهانی «حیاتنا الحسین» نام‌گذاری شده که این شعار براساس روح نهضت رهایی بخش عاشورا و مکتب حسینی تجلی صحنه مهروزی و مبارزه با ظلم و ستم است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول