اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

غرق شدن شناور تجاری در خلیج فارس/۶ ملوان از مرگ حتمی نجات یافتند

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: 6 سرنشین موتورلنج باری مسیر دبی – آبادان از خطر مرگ در آب‌های خلیج فارس نجات یافتند.

غرق شدن شناور تجاری در خلیج فارس/۶ ملوان از مرگ حتمی نجات یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رییس اداره ایمنی و حفاظت دریایی بنادر و دریانوردی استان بوشهر پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیرو اعلام اضطرار مالک موتورلنج باری فتح النور مسیر دبی- آبادان به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی خارگ مبنی بر آبگرفتگی شدید و احتمال غرق شناور در حوالی سکوی نفتی نوروز، پس از انجام هماهنگی لازم شناور ناجی 9 از خارگ و یدک کش قدوس از سکوی نفتی نوروز به منطقه اعزام شدند.

حجت خسروی افزود: در این راستا رایزنی جهت اعزام پهپاد نیز صورت پذیرفت که به دلیل شرایط نامساعد جوی امکان اعزام میسر نشد.

خسروی ادامه داد: یدک کش قدوس پس از رسیدن به موقعیت اعلام کرد پایش منطقه به طور کامل صورت گرفته ولی اثری از موتور لنج یاد شده و سرنشینان نیست و به سمت سکوی نوروز بازگشت.

وی با اشاره به غرش شدن شناور فتح النور اظهار کرد: مالک شناور مضطر طی تماس مجدد اعلام داشت ۶ سرنشین شناور توسط موتورلنج صیادی نجات پیدا و به سمت هندیجان حرکت کردند که برهمین اساس شناور ناجی خارگ به سمت پایگاهش در جزیره خارگ بازگشت.

انتهای پیام/ ت 13

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول