اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

۱۳۳ کانتینر متروکه در گمرک بوشهر وجود دارد/ مهلت ۱۰ روزه برای تعیین تکلیف

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: ۱۳۳ کانتینر کالای متروکه مربوط به سال‌های ۸۸ تا ۹۹ با هماهنگی با اداره بنادر و دریانوردی و گمرک و سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، ظرف ۱۰ روز آینده به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تحویل می‌شود.

۱۳۳ کانتینر متروکه در گمرک بوشهر وجود دارد/ مهلت ۱۰ روزه برای تعیین تکلیف

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی جمادی رئیس کل دادگستری استان بوشهر عصر امروز در بازدید از انبارهای گمرک و کالاهای اموال تملیکی بوشهر اظهار داشت: به محض پایان سفر رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر، کمیته رسیدگی و تعیین تکلیف ۳۰ کانتینر کالای بلاتکلیف و همچنین سایر کالاهای موجود در انبار‌های اموال تملیکی و گمرک بوشهر در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: تعداد ۳۰ کانتینر بلاتکلیف که بالغ بر ۱۲ سال از زمان نگهداری آن در اداره بنادر و دریانوردی می‌گذرد کلیه مشخصات مربوط به کانتینر‌ها و مالکان کالاها و کلیه اطلاعات مربوط به تضمین دهندگان مشخص شد و پس از رسیدگی قضایی تعیین تکلیف می‌شود.

جمادی افزود: کالاهای رها شد و بدون صاحب پس از صدور دستورات قضایی به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تحویل داده می‌شود.

رئیس کل دادگستری بوشهر گفت: تعداد ۱۳۳ کانتینر کالای متروکه مربوط به سال ۸۸ تا ۹۹با هماهنگی با اداره بنادر و دریانوردی و گمرک و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، ظرف ۱۰ آینده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دستورات رئیس قوه قضاییه بلافاصله پس از اتمام سفر در دستور کار ویژه دادگستری استان بوشهر قرار گرفته و همه مصوبات به نحو احسن و با قید فوریت اجرایی و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول