اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

رئیس بسیج رسانه: باشگاه رسانه‌های محلی راه اندازی می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در نشست با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و خبرنگاران جنوب استان بوشهر در عسلویه ، از راه اندازی اتاق صنعت و رسانه و همچنین راه اندازی باشگاه رسانه های محلی کشور در آینده ای نزدیک خبر داد.

رئیس بسیج رسانه: باشگاه رسانه‌های محلی راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستا عسلویه، عباس محمدیان عصر امروز در نشست با مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی و خبرنگاران جنوب استان بوشهر اظهار داشت: دشمن جنگ تمام عیار رسانه‌ای خود را علیه مبانی اسلام به کار گرفته است؛ ما هم باید از ظرفیت رسانه‌های داخل با گسترش مرزهای جغرافیایی اقدام کنیم؛ دشمن طبل ناکار آمدی نظام را به صدا در آورده است و رسانه‌ها باید به عنوان خط شکن در راس باشند.

باشگاه رسانه‌های محلی راه اندازی می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور تصریح کرد: خبرنگاران آمده‌اند برای انقلاب قلم بزنند و تریبون انقلاب تریبون رسانه‌ها است؛ از مدیران صنعت و نفت می خواهیم ارتباط با رسانه‌ها را بیشتر کنند.

وی عنوان کرد: خبرنگاران سنگرسازان بی‌سنگر هستند؛ همه مطالبات و مشکلات مردم و جامعه را پیگیری می‌کنند اما هیچ کس نیست که مطالبات به حق جامعه رسانه را پیگیری و زبان گویای اصحاب رسانه باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور از افتتاح باشگاه رسانه‌ای محلی در استان‌ها خبر داد و گفت: نخستین باشگاه آن فروردین‌ماه سال آینده در تهران آغاز به کار می‌کند.

محمدیان تصریح کرد: پیوند صنعت و رسانه باید در بسیج رسانه محقق شود و در این راستا تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج رسانه و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به جهت راه اندازی اتاق صنعت و رسانه در کشور به امضا رسید و در آینده‌ای نزدیک شروع به فعالیت خواهد کرد.

بسیج رسانه در عسلویه راه‌اندازی شود

سرهنگ پاسدار مهدی حسن زاده فرمانده سپاه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه نیز در این نشست گفت: تبین جهاد باید برای مردم بیان و شرح داده شود و رسانه بهترین و جذاب ترین مولف برای احیای اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه آمار واقعی اشتغال در منطقه عسلویه باید بر اساس استعلام و مستند باشد، خواستار راه اندازی بسیج رسانه در این شهرستان شد.

۴۰ درصد بنزین کشور از پارس جنوبی تأمین می‌‌شود

سخاوت اسدی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس از سرمایه‌گذاری ۱۴۸ میلیارد دلاری در پارس جنوبی خبر داد و خاطر نشان کرد:  ۵۰ درصد درآمد ارزی و ۴۰ درصد بنزین کشور از پارس جنوبی تأمین می‌‌شود.

وی گفت:  ۷۰ هزار نفر در شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پارس مشغول به کار هستند و حجم گسترده سرمایه گذاری انجام شده است.

وی افزود: در این منطقه عظیم صنعتی،  علی رغم تهدیدها و تحریم های ظالمانه، با دستان توانمند نیروهای متخصص داخلی پیشرفت‌های زیادی داشته‌ایم و این منطقه استراتژیک در اقتصاد و تولید کشور  نقش با اهمیتی داشته است.

امروز جنگ روایت‌هاست

رئیس بسیج رسانه‌ای استان بوشهر نیز در این مراسم گفت: این جلسه با هدف تقویت ارتباط صنعت و رسانه برای توانمندسازی اصحاب رسانه‌ در استان بوشهر انجام می‌شود.

عبدالله نجفی با تأکید بر توجه به جهاد تبیین افزود: امروز جنگ روایت‌ها است و رسانه‌ها باید راوی جامعه باشند.

در پایان این نشست تفاهم نامه میان سازمان بسیج رسانه کشور و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به امضاء رسید و به زودی فعالیت اتاق صنعت و رسانه آغاز خواهد شد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول