اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

کشف بیش از ۲ تن روغن احتکار شده در کنگان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کنگان گفت: دستور بازرسی در یک انبار احتکار روغن خوراکی صادر و میزان دو تن و 306 کیلوگرم انواع روغن کشف و پرونده قضایی، جهت رسیدگی تشکیل شد.

کشف بیش از ۲ تن روغن احتکار شده در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، اکبر احمدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برخی از اصناف و فروشندگان کالا‌های مورد احتیاج و ضروری عامه مردم را احتکار نموده اند که این امر منجر به کمبود اجناس در سطح شهر و فروش آن‌ها به مبالغی گران‌تر در بازار می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کنگان گفت افزود: با توجه به ماده ۶۰ قانون نظام صنفی کشور متخلفین علاوه بر الزام عرضه و فروش کل کالا‌های احتکار شده به جریمه نقدی و تعطیلی محل کسب آن‌ها نیز محکوم می‌گردند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اصناف با انصاف که منفعت طلبی و سود جویی به هرکیفیتی را مد نظر ندارند، تصریح کرد: با توجه به نارضایتی بوجود آمده شهروندان از احتکار برخی اقلام در سطح شهر به اصنافی که اقدام به احتکار کالا‌های ضروری مردم می‌نمایند تذکر داده می‌شود تا سریعا نسبت به توزیع کالا‌های مورد نیاز مردم اقدام و در صورت کشف کالا‌های احتکار شده، برخور قانونی و قاطع صورت می‌گیرد.

دادستان کنگان افزود: در همین راستا دستور بازرسی در یک انبار احتکار روغن خوراکی صادر و میزان دو تن و سیصد و شش کیلوگرم انواع روغن کشف و پرونده قضایی، جهت رسیدگی تشکیل گردید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول