اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

دستور وزیر بهداشت برای تجهیز و راه اندازی بیمارستان هسته‌ای بوشهر

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از دستور وزیر بهداشت برای تجهیز و راه‌اندازی بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر خبر داد.

دستور وزیر بهداشت برای تجهیز و راه اندازی بیمارستان هسته‌ای بوشهر

عبدالکریم جمیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به دیدار خود با نمکی وزیر بهداشت و درمان و معاونین این وزارتخانه اظهار داشت: در این دیدار موضوعات مرتبط با حوزه بهداشت و درمان استان مطرح شد که در نتیجه این دیدار، وزیر بهداشت و درمان دستور اقدام فوری جهت تجهیز و راه اندازی بیمارستان شهدای هسته ای بوشهر را صادر کرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اخذ دستورات لازم جهت تسریع روند اجرایی پروژه‌های حوزه درمان استان را از دیگر نتایج این جلسه عنوان کرد و بیان داشت: نظر به کمبود تخت های ویژه بیمارستانی در سطح استان و اهمیت شرایط ویژه شیوع کرونا، این موضوع مهم در دستور قرار گرفت که یکی از مهمترین مسائل تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر بوده است که با نظر موافق وزیر و دستور ویژه ایشان و  معاون درمان این وزارتخانه به زودی شاهد ارسال تجهیزات مورد نیاز آن خواهیم بود.

وی بیان داشت: پیگیری تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان شهر دیلم، مرکز ناباروری بوشهر و آزمایشگاه کرونا مرکز استان از دیگر مواردی است که در این نشست‌ها مطرح و با دستور موافق دکتر نمکی و دکتر جانبابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مقرر شد در روند اجرایی آنها تسریع صورت پذیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول