اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

سو مدیریت، علت سقوط شاهین و پارس جنوبی/ دلالان در فوتبال بوشهر

رئیس هیات فوتبال اسان بوشهر سو مدیریت را علت سقوط شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم به لیگ دسته یک فوتبال کشور عنوان کرد.

سو مدیریت، علت سقوط شاهین و پارس جنوبی/ دلالان در فوتبال بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، امیرحسین محتشم شامگاه سه شنبه در نشست خبری با تأکید بر اینکه سو مدیریت در دو باشگاه شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم عامل سقوط این دو تیم بود اظهار داشت: من در ابتدای تصدی ریاست هیات فوتبال جلساتی با رئیس شورای شهر بوشهر و مدیرعامل پارس جنوبی داشتم و مشکلات دو تیم را گوشزد کردم ولی متأسفانه اقدامات مدیران دو باشگاه خودسرانه بود.

رئیس هیات فوتبال اسان بوشهر در ادامه افزود: علیرغم اینکه دو تیم دریافتی‌های خوبی داشتند ولی ساختار مدیریتی اشکالاتی داشت و پارس جنوبی تمرینات و تمامی امورات باشگاه خود را در تهران انجام می‌داد و فقط برای مسابقات به جم می‌رفت و انتخاب هومن افاضلی که 10 برد را در لیگ برتر تا حالا تجربه نکرده از مهم‌ترین تصمیمات غلط مدیریتی این باشگاه بود.

رئیس هیات فوتبال بابیان اینکه مسئولین امر ورزش نمی‌توانند در کار مدیریتی باشگاه‌ها دخالتی داشته باشند تصریح کرد: برخی‌ها مدیران دولتی را در سقوط دو تیم دخیل می‌دانند و این در حالی است که خود استاندار در تزریق مالی به پارس جنوبی ورود کرد و پول به‌حساب این باشگاه واریز شد و اداره ورزش و همچنین هیات فوتبال به‌غیر از مشاوره و راهکار نمی‌توانند در بحث مدیریتی باشگاه‌ها دخالتی داشته باشند.

محتشم بابیان اینکه حمایت‌های خوبی از نمایندگان استان در لیگ‌های دو و سه در حال انجام است عنوان داشت: ما نشست‌های مختلفی با فرمانداران گناوه، تنگستان و دشتی داشته‌ایم تا حمایت لازم از تیم‌های این شهرستان‌ها برای حضور در لیگ‌های مذکور انجام شود.

امیرحسین محتشم در جواب سؤال خبرنگار فارس در خصوص برگزاری لیگ‌های استان هم اظهار داشت: با همکاران در کمیته مسابقات هیات فوتبال و روسای شهرستان‌ها جلساتی داشته‌ایم و اعلام داشته‌ایم که توان برگزاری این‌همه مسابقات در سطوح مختلف استان را نداریم و این رقابت‌ها با اندکی تغییرات و در جلسه دو روز آینده در خصوص تاریخ برگزاری رقابت‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد.

رئیس هیات فوتبال در خصوص دو نماینده استان در لیگ دسته اول کشور هم بیان کرد: ما جلساتی با نمایندگان استان در مجلس داشته‌ایم و خوشبختانه پارس جنوبی جم با مجوز کتبی که نماینده جنوب استان دریافت کرد این تیم می‌تواند تحت حمایت منطقه ویژه تیم داری و در رقابت‌ها شرکت کند و در حال رایزنی برای تعیین تکلیف شاهین شهرداری بوشهر هم هستیم..

وی در خصوص شروع بکار مدارس فوتبال در استان هم اظهار داشت: تماس‌های زیادی در خصوص برگزاری این مدارس شده ولی در حاضر هیچ استانی در این خصوص اقدامی انجام نداده است گرچه برخی‌ها غیررسمی فعالیت می‌کنند ولی این آمادگی را داریم که پس از مجوز ستاد کرونا برای اولین بار لیگ مدارس فوتبال را آغاز کنیم.

وی در ادامه و در خصوص حضور دلالان در فوتبال استان هم عنوان داشت: متأسفانه این افراد فرزندان خانواده‌ها را به‌واسطه رشد به پایتخت می‌برند که خانواده‌ها می‌بایست مواظب فرزندان خود باشند و در این مورد بیشتر تحقیق کنند.

محتشم بابیان اینکه کرونا به مدارس فوتبال هم ضربه زد در این خصوص اضافه کرد: ما برای جبران این خسارات وام 50 میلیونی را برای این مدارس تخصیص داده‌ایم که شامل مرکز استان و شهرستان‌ها خواهد شد.

امیرحسین محتشم ضمن ابراز رضایت از نحوه ساختاری هیات فوتبال به خبرنگاران گفت: تمامی تصمیمات در خصوص مسائل فوتبال به‌صورت گروهی انجام می‌شود و حتی در بحث مالی نیز دیگر مثل گذشته نیست که دریافت وجه در کنار زمین انجام گیرد.

وی در ادامه افزود: در زمان تصدی ریاست هیات فوتبال بدهی فراوانی داشتیم که با کمک 470 میلیونی اداره ورزش و جوانان توانستیم بخشی از این بدهی‌ها را تسویه کنیم.

وی تصریح کرد: حضور افراد جوان و پاک دست در کمیته‌های هیات فوتبال از نکات قابل‌ توجه است که این نیروهای جوان که دارای قرارداد معین و مشخص و بیمه‌ شده از سوی هیات هستند از نقاط مختلف استان مشغول به کار هستند.

محتشم از روابط خوب هیات فوتبال با فدراسیون فوتبال هم‌چنین بیان کرد: ما تعاملات خوبی با فدراسیون فوتبال داریم و در بحث داوری هم‌روند رضایت بخشی در لیگ برتر داشتیم و همچنین یکی از هیات های موفق در برگزاری رقابت‌های لیگ برتر بودیم.

موزه فوتبال بوشهر افتتاح می‌شود

وی همچنین از افتتاح موزه فوتبال استان خبر داد و در این زمینه افزود: رایزنی‌های با شورای شهر و شهرداری بوشهر داشته‌ایم و سه‌نقطه برای احداث این مجموعه پیشنهاد شده که پس از جمع‌بندی و انتخاب این مکان نسبت به راه‌اندازی آن اقدام و تاریخ شفاهی فوتبال استان را حفظ خواهیم کرد.

رئیس هیات فوتبال در پایان از تعامل خوب این هیات با باشگاه‌های حاضر در لیگ‌های کشوری هم گفت: در طول برگزاری رقابت‌های کشوری همه نوع همکاری را با نمایندگان استان داشته‌ایم و زمین مجانی در اختیار شاهین بوشهر و عامری، ایرانجوان و امید گناوه قرار داده‌ایم و حتی هزینه نیروی انتظامی را هم خودمان پرداخت کردیم ولی یک‌بار این باشگاه‌ها این موضوع را جایی بازگو نکردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول