اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

سردار شهید قاسم سلیمانی خاری در چشم آمریکا و اسرائیل بود

فرماندار شهرستان دشتی گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی خاری در چشم آمریکا و اسرائیل بود.

سردار شهید قاسم سلیمانی خاری در چشم آمریکا و اسرائیل بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، عبدالله نادری عصر دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با تسلیت عروج عاشقانه سردار دل‌ها و امید مستضعفین جهان، اظهار داشت: سردار سلیمانی عاشق شهادت بود و با شهادت خود یک حرکتی در جهان ایجاد کرد که تأثیرگذار بود.

فرماندار شهرستان دشتی افزود: در معادلات منطقه‌ای آمریکا قرار بود خاورمیانه را تغییر دهد، اما با تلاش سردار سلیمانی و محور مقاومت نقشه‌های آنها ناکام ماند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی خاری در چشم آمریکا و اسرائیل بود، ادامه داد: سردار سلیمانی همه قلب‌ها را تسخیر کرده و این موضوع کام آمریکایی‌ها را تلخ خواهد کرد.

نادری ادامه داد: قطعاً ایران و همه آزادی‌خواهان جهان و محور مقاومت ضربه سختی به آمریکا خواهند زد و سردار سلیمانی و سپاه قدس توطئه‌های آمریکا و اسرائیل را در منطقه خنثی کردند.

وی بر ضرورت برگزاری مراسم باشکوه و با حضور همه آحاد مردم و مسؤولین تاکید کرد و گفت: مراسم محوری بزرگداشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی روز سه‌شنبه 17 دی‌ماه در مصلی جمعه خورموج برگزار می‌شود.

امام جمعه خورموج گفت: هر مسلمانی در هر جای دنیا که بوده و نسبت به سردار سلیمانی شناخت و معرفت دارد احساس هم‌دردی کرد و در برابر آمریکای جنایتکار موضع  گرفت.

حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح با بیان اینکه همه خاطرات سردار سلیمانی برای ما درس است، افزود: اگر کار برای خدا و از روی اخلاص باشد خروجی آن سردار سلیمانی می‌شود.

وی بیان کرد: کار دشمن اختلاف بود ولی با ریخته شدن خون سردار سلیمانی وحدت و همدلی خوبی شاهد بودیم

.فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی نیز گفت: جوانان ما نباید تحت تأثیر شبکه‌های بیگانه قرار بگیرند.

سرهنگ پاسدار علی غضنفری افزود: هیچ‌کس در دنیا باور نداشت که داعش به این زودی نابود شود. داعش نیامده بود که به همین زودی برود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول